مسوول سازمان بسیج رسانه در گفت‌وگو با «بسیج»:
بصیری گفت: تقویت نیروهای انقلابی گام بسیار بزرگی است که در مجموعه بسیج باید برداشته شود؛ به تعبیری حفظ نیروهای کنونی و تقویت آنها و کیفی سازی آنچه که موجود است باید اولویت اصلی ما در بسیج قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۹۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره اظهارات سردار غیب‎پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر لزوم آسیب شناسی در بسیج بیان داشت: تقویت نیروهای انقلابی گام بسیار بزرگی است که در مجموعه بسیج باید برداشته شود؛ به تعبیری حفظ نیروهای کنونی و تقویت آنها و کیفی سازی آنچه که موجود است باید اولویت اصلی ما در بسیج قرار گیرد.
 
بصیری در ادامه با اشاره به شجره طیبه صالحین گفت: حلقه صالحین یکی از بهترین و بزرگترین کارهایی بود که در بسیج شکل گرفت که اگر تربیت نیروی انقلابی از سوی حلقه صالحین  بتواند انجام شود اقدام بسیار بزرگی است.

وی افزود: باید به کیفیت حلقه‎ها و کیفیت نیروهایمان و استفاده از نیروهای توانمند در این حلقات صالحین اهمیت بیشتری دهیم و در این راستا دادن بصیرت به بسیجیان در این حلقات با توجه به نیاز امروز جامعه و شرایط کنونی سبب بصیرت افزایی بیش از پیش بسیجیان خواهد بود.
 

ارسال نظرات