خبرهای داغ:
کتاب «مؤمن انقلابی، شیخ عباس پورمحمدی» شرح رفاقت و دوستی رهبر انقلاب با شیخ عباس پورمحمدی از سوی موسسه جهادی(صهبا) منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۸۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «مؤمن انقلابی، شیخ عباس پورمحمدی» از سوی موسسه فرهنگی ایمان جهادی(صهبا) روانه بازار کتاب شد.

«مؤمن انقلابی، شیخ عباس پورمحمدی» کتابی‌ است از زندگی عالمی که زندگی‌اش، سراسر مبارزه و مجاهدت و خدمت به خلق خدا بود و به تعبیر مقام معظم رهبری همواره در صراط مستقیم قرار داشته، و در این مسیر، ذره‌ای انحراف و لغزش نداشته است.

فَروَست «مؤمن انقلابی»، عنوان سلسله‌کتاب‌هایی‌ست از انتشارات صهبا که به معرفی برخی از یاران و پیروان صدیق حضرت آقا می‌پردازد، چه مشهور باشند و چه گمنام. که کتاب «مؤمن انقلابی، شیخ عباس پورمحمدی» اولین کتاب این مجموعه است.

این کتاب، که از زاویۀ دوستی و رفاقتِ پنجاه‌سالۀ حاج شیخ عباس پورمحمدی با رهبر انقلاب به زندگی حاج شیخ پرداخته، دو بخش اصلی دارد.

بخش اول کتاب، ابتدا به شرح رابطۀ دوستی و رفاقت حاج شیخ با حضرت آقا می‌پردازد. سپس، به سراغ برهه‌هایی از زندگیِ مجاهدانۀ حاج شیخ عباس می‌رود و برش‌هایی ناب و بی‌نظیر از سیرۀ مرحوم پورمحمدی را نشان می‌دهد که بسیار خواندنی، و بسیار مفید و آموزنده هستند.

در بخشی از پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت حاج شیخ عباس، آمده است: «در دوران اختناق طاغوتی، با شجاعت و صراحت، پرچم نام و راه امام راحل را بر دوش داشت و در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرو خدمات‌رسانی به محرومان و اقدام‌های فرهنگی و اجتماعی در گستره‌ای وسیع بود. در همه دوران‌ها هرگز از مردم و بخصوص طبقات محروم جدا نشد و هرگز جز راه خدا نپیمود.» بخش اول این کتاب، توضیحِ مصداقیِ همین سیره و روشی‌ست که حضرت آقا در پیام خود به آنها اشاره داشته‌اند.

بخش دوم کتاب، شامل سه ضمیمه است: «مروری کوتاه بر زندگی شیخ عباس پورمحمدی»، «اسناد»، «تصاویر». این ضمائم نیز هر یک با زبانی، از زندگی مرحوم پورمحمدی و رابطۀ ایشان به مقام معظم رهبری سخن می‌گویند.

کتاب «مؤمن انقلابی، شیخ عباس پورمحمدی» که با نثری داستانی روایت شده است، کتابی‌ است 160صفحه‌ای که انتشارات مؤسسۀ جهادی، صهبا آن را با قیمت 6 هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها کرده است.

این کتاب را علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های فرهنگی کشور، می‌توانید از طریق پایگاه اینترنتی انتشارات صهبا نیز خریداری کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها