با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار شد:
به‌منظور پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره سرداران و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و ۹ شهید فاجعه منا و شهید مدافع حرم شهرستان آباده به همت شیفتگان راه جهاد و شهادت یادواره بزرگی در این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۱۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، شهرستان آباده از توابع استان فارس از جمله عرصه هایی است که از بدو انقلاب و زمان جنگ تاکنون، کبوتران خونین بالی را تقدیم انقلاب نموده است . لذا با تاسی به مقام معظم رهبری در خصوص شهیدان که می فرمایند:"امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست."یادواره بزرگی جهت تجلیل از مقام والای شهیدان با حضور گسترده مردم ،مسئولین شهرستانی و میهمانان ویژه در سالن بزرگ اجتماعات هلال احمراین شهرستان برگزار گردید.

 این مراسم با برنامه های متنوعی از جمله اجرای موزیک حماسی توسط گروه موزیک، اجرای موسیقی حماسی  بوشهری، تشییع جنازه نمادین شهید توسط جوانان ملبس به لباس مقدس بسیجی و بیعت با شهدا و اجرای گروه سرود مشهور بچه های آباده همراه بود.

لازم به ذکر است که در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از کتاب ، محصوات فرهنگی ،پوستر، عکس و ماکت هایی از صحنه های دفاع مقدس و شهدا به نمایش گذاشته شد.

همچنین بسیجیان خلاق آباده فرصت را غنیمت شمرده و با جمع آوری و برپایی نمایشگاهی از پوسترهای جذاب ، با مذمت استفاده از کالای خارجی ،بازدیدکنندگان را به استفاده از کالای تولید داخلی تشویق نمودند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات