مسئول مراسم تجلیل از فعالان شبکه دانشی سازمان بسیج در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد
شایانفر گفت: مراسم تجلیل از پژوهشگران، مدیران و فعالان شبکه دانشی و پژوهشی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۰۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

سرهنگ پاسدار سلمان شایانفر مسئول برگزاری مراسم تجلیل از فعالان شبکه دانشی در نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: مراسم تجلیل از پژوهشگران، مدیران و فعالان شبکه دانشی و پژوهشی در نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز برگزار شد.

وی افزود: از پژوهشگران و فعالان شبکه دانشی که مجمومه نمایندگی را در تولید فکر و اندیشه، انجام خدمات پژوهشی، تولید محتوای آموزشی و پژوهشی، به تدوین متون آموزشی در حوزه همکاری مستقیم و یا راهنمایی و نظارت و همچنین از عزیزانی که در حوزه تجربه نگاری و ثبت و ضبط تجارب ارزشمند مجموعه های فکری نمایندگی ما را کمک می کنند تقدیر می کنیم.

مسئول برگزاری مراسم تجلیل از فعالان شبکه دانشی در نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به این رهنمود مقام معظم رهبری که "مشاهده نیروهای عالم، محقق، پژوهشگر، اهل فکر و اقدام و باایمان بسیار خوشحال کننده و لذت بخش است. وجود چنین نیروها و عناصری در مجموعه دفاعی کشور، همچون جواهری بسیار گرانبها و غیر قابل قیمت گذاری استما امروز توقیق داشتیم به نمایندگی از مجموعه فعالان این شبکه که مجموعه قابل توجهی در نمایندگی ولی فقیه هستند به صورت نمادین تقدیر و تشکر کنیم.

وی یادآور شد: این مراسم امروز و با حضور سردار طهماسبی، معاون هماهنگ کننده و جانشین نمایندگی ولی فقیه برگزار شد که ضمن گرامیداشت مقام پژوهشگری، از دست اندرکاران و فعالان شبکه دانشی و پژوهشی نمایندگی نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد و در خاتمه به تعدادی از این عزیزان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

مسئول برگزاری مراسم تجلیل از فعالان شبکه دانشی در نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج بیان داشت: شبکه دانشی مجموعه ای از کارشناسان، نخبگان و مدیران مجموعه نمایندگی ولی فقیه را در برمی گیرد که در حوزه های تولید محتوا، خلق اندیشه، تصمیم سازی و تصیمم گیری برای این مجموعه فعالیت می کنند.


ارسال نظرات