نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

آشتی ملی جریانی است که از حلقوم عناصر پشتیبان فتنه و طراحان آن در آمده است

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سران فتنه باید محاکمه شوند و حکم سران فتنه ی باغی طبق موازین شرعی اعدام است، این ها ملحد هستند و طبق ضوابط شرعی باید محاکمه شوند و هیچ عذر خواهی هم قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۷۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  احمد سالک کاشانی تر و پیچیده تر است و این نکته مهمی است که باید به آن توجه شود.

آشتی ملی یک جریان خائنانه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: فتنه ترکیبی از موارد حق با باطل است که توسط عوامل فتنه مخلوط می شود و به عنوان یک برنامه برای فریب جامعه و تامین منافع شخصی و باندی جهت ضربه زدن به اسلام و جامعه اسلامی استفاده می شود.
سالک کاشانی در ادامه مطرح کرد: آشتی ملی جمله ای است که ظاهر آن حق است و همه آن را می پذیرند ولی پشت این حق یک باطلی نهفته است و در واقع پشت پرده این قضیه جریانی است که اعتقادی به انقلاب اسلامی ندارد و دلیل آن هم ایستادن در مقابل محور حاکمیت دینی یعنی ولایت و مردم در فتنه ۸۸ است که همه چیز را آتش زدند و خراب کردند.
وی عنوان کرد: کسانی که بحث آشتی ملی را مطرح می کنند همان جریان های پشت پرده ای هستند که در مسئله انقلاب مخملی حضور داشتند و لذا آشتی ملی در راستای خواسته های آمریکا،  اسرائیل و سران فتنه چه در داخل و چه در خارج است.


واژه آشتی باید برای کسانی مطرح شود که حق هستند نه جریان باطل فتنه گران

 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با طرح سوالی مبنی بر اینکه به کاربردن واژه آشتی برای چه کسانی است؟ تشریح کرد: این واژه در واقع برای کسانی به کار برده می شود که هر دو حق هستند ولی با هم اختلاف پیدا کرده‌اند ولی در جریان فتنه این گونه نیست که بعضی ها می گویند دو نفر در داخل نظام با هم درگیر شدند که حالا بخواهند آن را حل کنند.

سالک کاشانی با تاکید بر اینکه فتنه گران یک جریان باطل بودند،خاطر نشان کرد: فتنه گران یک جریان باطل بودند،هستند و خواهند بود و تابع نقطه نظرات اربابان و سلطه جهانی هستند و آبشخور آن ها در آن طرف مرزهای کشور است.
وی با انتقاد از افرادی که به دلیل شهروند بودن فتنه گران در ایران خواستار آزادی آن ها هستند، اظهار کرد: برخی می گویند فتنه گران جزو شهروندان این کشور هستند،  بله ولی تحت نظارت و تدبیر بیگانه هستند و سند آن هم همین حرفها یی است که می زنند.
این نماینده مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: بنابراین اینجا کسی با کسی دعوا ندارد مگر دعوای فتنه گرانی که باطل هستند از سران آن ها گرفته تا کسانی که حمایت شان کردند با مردمی که در ۹ دی حماسه آفریدند و اطاعت از رهبری دارند و حق هستند.



برخی برای خودشان حقوق شهروندی تعیین می کنند، در حالی که قانون اساسی حقوق شهروندی را تعیین کرده است

 
سالک کاشانی با بیان اینکه فتنه گران در مقابل ولایت ایستادند و شمشیر کشیدند، گفت: بنابراین فتنه گران جریان باطلی هستند که با مدیریت خارجی،  اهداف و منافع دشمنان ما را در پوشش اسلام و تقلب در انتخابات پیاده می کنند.
وی با اشاره به تدوین منشور حقوق شهروندی جدید، بیان کرد: برخی امروز برای خودشان حقوق شهروندی تعیین می کنند در حالی که قانون اساسی با تشریح ده ها قانون این حقوق را تعیین کرده است،  این جیست که به عنوان حقوق شهروندی مطرح می کنند و اصلا جایگاه قانونی آن کجاست؟

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: آشتی ملی جریانی است که از حلقوم عناصر پشتیبان فتنه و طراحان آن در امده است،  ما با کسی قهر نکردیم که بخواهیم آشتی کنیم بلکه یک جریان باطل در سال ۸۸ شکل گرفت که هدف آن ها براندازی نظام و ستون خیمه اسلام یعنی همان ولایت و دور کردن مردم از اندیشه های والای امام و مقام معظم رهبری است.


ما با کسی تعارف نداریم و هیچ عذرخواهی هم قابل قبول نیست

 
سالک کاشانی ادامه داد: حال با این اهداف که جز ء ۱۴ هدف فتنه ۸۸ است برخی بحث آشتی ملی را مطرح می کنند که یک جریان خائنانه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان با انتقاد از صحبت برخی افراد مبنی بر بخشیدن و عذر خواهی سران فتنه، تصریح کرد:  سران فتنه باید محاکمه شوند و محاکمه آن ها شدید است چرا که آن ها باغی هستند و حکم سران فتنه ی باغی طبق موازین شرعی اعدام است،  ما با کسی تعارف نداریم،  این ها ملحد هستند و طبق ضوابط شرعی باید محاکمه شوند و هیچ عذر خواهی هم قابل قبول نیست.

 


بوتیا نیوز

ارسال نظرات
آخرین اخبار