بزرگترین دستاورد ما از انقلاب اسلامی احیای دین و ولایتمداری است

کد خبر: ۸۸۲۴۹۴۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، بزرگترین دستاورد ما از انقلاب اسلامی احیای دین و ولایتمداری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، به مناسبت دهه پر خیر و برکت فجر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان کرد: انقلاب اسلامی با شعار (لاشرقیه لاغربیه جمهوریه الاسلامیه) حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و تمام زنجیرهای بردگی و بندگی را از دست مردمان جهان باز کرده و باز خواهد کرد.

این مقام مسئول، ابراز داشت: این انقلاب موتور محرکی دارد به نام ولایت که این ولایت انقلاب را شکست ناپذیر و الحمدالله در جهان مقتدر معرفی کرده است که امروز تمام بزرگان و اندیشمندان جهان، تحلیل شان این است که آینده متعلق به اسلام است همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: به زودی اسلام پست های کلیدی جهان را به تصرف در خواهد آورد.

وی، یادآور شد: دهه ی مبارک فجر از آن ایام استثنایی می باشد که ایام الله است.

عبدالرضا رستگار، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی دارد که قابل شمارش نیستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، یادآور شد: مردم در ایران همیشه تکیه گاهشان روحانیت بوده است، که دشمنان نتوانسته اند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما ملتی مقتدر است، اظهار داشت: بزرگترین دستاوردی که امروز داریم، احیا دین، ولایت مداری و جایگزینی ولایت به جای طاغوت می باشد، که این بزرگترین نعمت است.
ارسال نظرات