مهرداد بذرپاش در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد؛

برجام برای دشمن آرامش خاطری از ظرفیت بازدارندگی ایران ایجاد کرد و مسئولین خوشحالند!/ ایجاد دوگانه منطقه-اقتصاد از سال ۸۸ با شعار نه غزه نه لبنان آغاز شد

مهرداد بذرپاش در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد:برجام برای دشمن آرامش خاطری از ظرفیت بازدارندگی ایران ایجاد کرد و مسئولین خوشحالند!
کد خبر: ۸۸۲۴۹۲۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
به  گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،   مهرداد بذرپاش در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: حدود ۴ دهه از انقلاب اسلامی گذشت ۴۴دهه زمان کمی نیست برای ارزیابی کردن عملکردها چه میزان به اهدافمان رسیدیم کجاها بهتر و کجاها بدتر شدیم.
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی افزود: این کشور را یک مقطعی تحریم کردند یک مقطعی جنگ تحمیلی بود یک مقطعی مردم و مسئولین را ترور کردند یک مقطعی سعی کردند انقلاب مخملی راه بیاندازند هر دفعه یکسری بی اخلاقی هایی داشتند که سعی کردند انقلاب را متوقف کنند اما نشد البته صدمات جدی بود خراشی بر پیکر انقلاب وارد شد اما انقلاب زمین نخورد منظور من از انقلاب حرکت جوشش خود مردم است که در مسیر پیش می رود.
وی اظهار داشت: دشمن از الان به بعد چه خواهد کرد؟ ملت ایران که بزرگ شد سطح دشمنان ما هم بالا رفت اگر قبلا چند کشور حاشیه خلیج فارس برای ما عرضه اندام میکردند اما امروز آمریکا برای ملت ایران عرضه اندام می کند.
بذرپاش با اشاره به تاکتیکهای دشمن جهت مقابله با جمهوری اسلامی توضیح داد: ملت ایران یکسری ظرفیتهای راهبردی دارد که مانع از حمله نظامی به این کشور می شود یکی از این موضوعات موضوع هسته ای بود ما دنبال سلاح هسته ای نبودیم و آنها هم این را می دانستند اما نتانیاهو در سازمان ملل عکسی را نشان داد که ایران در اندازه کافی از لحاظ هسته ای برای تولید سلاح وجود دارد این ادراکِ دشمن از توان ما بود.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن از بمباران مستقیم تجهیزات هسته ای منصرف شد یک ترفند دیگر ترور دانشمندان بود که هدف اصلی آن این بود که با ایجاد رعب و وحشت در صنعت هسته ای خلل ایجاد کنند که نشد اما راه حل سوم ایجاد یک دوگانه در کشور بود به معنی هسته ای و اقتصاد یعنی یک گزاره شرطی را در داخل ایران جا انداختند که مشکل اقتصادی شما بخاطر تحریم است و تحریم به خاطر هسته ای است پس باید هسته ای را کنار بگذاریم تا تحریمها رفع شود و مشکل اقتصادی حل شود.
از صنعت هسته ای ما فقط یک اسم باقی مانده است
وی با اشاره به برگزیده شدن حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران گفت: جمله ای که روحانی در رقابتهای انتخاباتی گفت چرخ اقتصاد بچرخد چرخ سانتریفیوژها بچرخد اگر ما به ازای بیرونی و بسترسازی در جامعه نداشت آرا مردم جا به جا نمی شد پس دشمن این دوگانه را در جامعه جا انداخت، و مطالبه عمومی صورت گرفت و اسم این مطالبه برجام بود یعنی برجام برای مردم به معنی رفع تحریمها بود ما جلو رفتیم و تحقیقا هسته ای را جمع کردیم تقریبا از هسته ای فقط یک اسم باقی مانده اما با  این دوگانه هم اقتصاد ما تغییری نکرد و هم هسته ای جمع شد پس آرامش خاطری برای دشمن از ظرفیت بازدارندگی ایران ایجاد شد این طراحی انگلیسی به گونه ای بود بسیاری از مسئولین هم از این اتفاق خوشحالند.
مهرداد بذرپاش در خصوص برجام۲ گفت: برجام۲ چی بود؟ از ظرفیت های دیگر راهبردی ایران موشکی و منطقه بود برای این هم باید یک دوگانه ایجاد کرد یعنی مجددا جامعه ایرانی دوتکه شود و اقتصاد گره بخورد به توان موشکی و این بار موشکی را فریز کنیم البته در کشور فضای پذیرفتن این قضیه نبود و در خصوص دوگانه منطقه-اقتصاد باید گفت این تفکر از سال ۸۸ با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران آغاز شد پس می دانیم تا اطلاع ثانوی با این روش مواجهه داریم که روش خلع توانهای راهبردی ماست.
 
دانشجو آزاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار