یکی از انقلابیون بافقی با اشاره به حوادث انقلاب در شهرستان بافق گفت: با کمک شهید ابراهیمی دفتر حزب رستاخیز را آتش زده و تابلو آن را به آتش کشیدیم.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۱۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از بافق خبر؛ حاج محمد شکوهی یکی از انقلابیون بافق در خصوص نحوه شناسایی عواملی نفوذی در یکی از راهپیمایی ها گفت: صبح روزی که می خواستیم راهپیمایی را از مسجد جامع شروع کنیم مسئول خواندن شعار من بودم و وقتی که گفتم "رهبری خمینی کلید وحدت ماست" گروه کوچک دیگری شعار می دادند"نه،برده با آمریکا کلید وحدت ماست" اینجا بود که خط وخطوط ها کم کم مشخص شد و ما در شهری بودیم که خیلی مثل تهران از جزئیات گروهک ها خبر نداشتیم ولی برادرانی بودند که راهنمایی می کردند. بعدا متوجه شدیم که عوامل نفوذی بودند که قصد ایجاد تفرقه در بین مردم را داشتند ومتاسفانه همین گروه در کنار آمریکا و در آبشخور آنها در حال تغذیه شدن هستند.

این انقلابی بافقی در ادامه گفت: ارتباط ما بیشتر با کسانی بود که در دانشگاه تهران بودند و برنامه هایی که در بافق اجرا می شد همانند دیگر شهرها وحتی خیلی جلوتر از آنها به لحاظ اینکه هماهنگی داشتیم با بچه های تهران واطلاعیه ها واعلامیه های امام را می آوردند واخبار رد و بدل می شد شهرستان بافق با کمال افتخار جز محدود شهرستان هایی بود که کاملا در خط امام وانقلاب وبدور از هیچ گونه حاشیه ای حرکت مردم ادامه داشت وشعارها هم شعارهای متین واصیل انقلاب بود.

شکوهی در ادامه بیان داشت: حزب رستاخیر تنها حزب فرمایشی شاه ملعون که در بافق هم دفتر داشت در یکی از راهپیمایی ها به عنوان اعلام انزجار از رژیم شاهنشاهی توسط شهید ابراهیمی و چند نفر دیگر اسناد ومدارک آن را به آتش کشیدیم وتابلوی آن را نیز به پایین انداختیم.

وی به نحوه تعطیلی شرکت سنگ آهن پرداخت واظهار داشت: با حرکاتی که در شهرهای دیگر شده بود همه جا را تعطیل کرده بودند ولی شرکت سنگ آهن که عوامل آن از رژیم بودند حاضر به تعطیلی معدن نشدند که ما در منزل شهید اکبریان جلسه ای را گرفتیم که قرار شد مسیر حرکت خودروهای شرکت را با آتش زدن لاستیک ببندیم که اینکار را انجام دادیم وباعث شد که معدن تعطیل شود.

حاج محمد شکوهی بافقی ادامه داد: مردم در زمان انقلاب بیشتر از رادیو بی بی سی اخبار را دنبال می کردند چون رادیو ایران در اختیار شاه ملعون بود.

شکوهی توصیه ای هم به بعضی از کسانی که می گویند زمان شاه وضعیت بهتر از این بود داشت واظهار داشت: اگر مقایسه خیلی کوتاهی داشته باشیم وضعیت الان را با قبل از انقلاب متوجه می شویم که چه پیشرفت هایی داشتیم امکانات در زمان شاه بسیار محدود بود اصلا دکتر ایرانی نداشتیم واز فیلیپین می آمدند که زبان فارسی هم بلد نبود که مردم با مشکلاتی مواجهه می شدند ولی امروزانقلاب خیلی خوب عمل کرده است وپیشرفت های زیادی داشتیم.

وی گفت: مردم بعضا مسائل و مشکلاتی از قبیل حقوق های نجومی، اختلاس ها وتبعیض هایی را که می بینند مکدر می شوند وحق هم دارند ونباید این اتفاقات رخ دهد ولی در برابر حرکت عظیمی که شده است اینها کوچک هستنند و امیدوارم مسئولین به خودشان بیایند و بیشتر توجه داشته باشند وطبیعی است که انقلاب یک سری ریزش هایی را دارد و مردم هم از بعضی از مسائل وکمبودها ناراحت می شوند حق هم دارند ولی در قبال آن این انقلاب رویش هایی را دارد که نمونه آن شهدای مدافع حرم که جوانه های این انقلاب هستند.

حاج محمد شکوهی در پایان گفت: مردم وظیفه خودشان را در قبال انقلاب انجام دادند و همیشه در صحنه بوده وخواهند بود ولی آن چیزی که است توقع مردم از مسئولین می باشد که حواسشان باشد و باید قدر این مردم و انقلاب را بدانند که متاسفانه بعضی ها نمی دانند. بعضی ها قبل از انقلاب نبودند یا خارج از کشور بودند و یا به آن شکل با انقلاب نبودند ولی الان آمدند و به لطف این انقلاب صاحب منصب شده اند و سر سفره انقلاب نشستند و توقع این است این آقایون بیشتر برای ثبات انقلاب و مستحکم شدن انقلاب قدم بردارند.

ارسال نظرات