خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهردار منطقه 20 از فعالیت مستمر عوامل مدیریت شهری این منطقه و رفع نشست زمین و بازگشایی خیابان شهید رجایی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۹۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: نشستی که ظهر امروز در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید رجایی ایجاد شده بود با حضور به موقع و فعالیت جهادی عوامل مدیریت شهری مرتفع شد.

حیدری به حضور میدانی شهردار منطقه و معاونین حوزه های اجرایی و همچنین آماده باش ستاد مدیریت بحران، حوزه های عمران، امورشهری و ترافیک منطقه 20 از همان لحظات اولیه این اتفاق اشاره کرد و افزود: خیابان شهید رجایی یکی از محورهای اصلی و مهم منطقه 20 است که سستی خاک در طبقات زیرین، تردد ماشین آلات سنگین، وجود یک رشته قنات قدیمی در لایه های بیش از 30 متری زمین از جمله دلایل نشست در این محور بوده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این ریزش مورد بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت تا شاهد اتفاق مشابه نشویم، ادامه داد: عملیات زیرسازی و عمرانی این حفره ایجاد شده با بیش از یک هزار تن خاک، نخاله و قلوه سنگ انجام شد و در حال حاضر مسیر بازگشایی شده است و شهروندان می توانند بدون مشکلی تردد کنند.

 

         
ارسال نظرات