فرمانده سپاه سید الشهدا بابیان اینکه انقلاب اسلامی ما را به درجه کمال رساند گفت:برخلاف انقلاب قبل که یک مردم حقیر بودیم،امروز حرف اول را درمنطقه و جهان میزنیم و مردم ایران بازیگر اصلی منطقه هستند.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۸۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:لحضاتی پیش سردار علی نصیری،فرمانده سپاه سید الشهدا(ع)استان تهران،در حاشیه مراسم یادواره شهدای آتش نشان و مدافع حرم که باحضور جمعی از خانواده های معزز شهدا ،در مسجد امام حسین این شهرستان برگزار شد،ضمن تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب کبیر خمینی و تسلیت به مناسبت، ایام شهادت بی بی دوعالم فاطمه زهرا(س)،به حضور گسترده مردم شهرستان قدس در راهپیمایی22بهمن اشاره کردو خاطر نشان کرد:روز22بهمن بزرگترین حماسه تاریخ به دستان شما مردم ولایت مدار خلق شد،واین حماسه را مدیون خون شهدا،امام شهدا و مقام معظم رهبری میدانیم.

 
سردار نصیری با بیان اینکه تفکر امام(ره) در بنای  انقلاب اسلامی تحولی عظیمی را در جهان رقم زد،ادامه داد:امروز امام بزرگوار حق بزرگی بر گردن ما داردو تحول اونیز هم یک تحول ملی بود و هم یک تحول جهانی،زیرا منشاء این تحول به فرا مرزهای دیگر کشورها رسیده است.
 

فرمانده سپاه استان تهران،با اشاره به ظهور و تفاوت انقلاب های جهانی در مقابل انقلاب اسلامی اضافه کرد:ما در جهان شاهد انقلابهای گوناگونی بودیم،از انقلاب شوروی گرفته تا انقلاب فرانسه،که در انقلاب شوری انقلاب مارکسیست بنیانگذاری شد و در انقلاب فرانسه به اصطلاح انقلاب دمکراسی،که بعد از این انقلابها مردم به حاشیه رانده شدند و سردمداران، انقلاب عظیم مردم را دزدیدند و خود حکومت کردند.

وی در این باره افزود:در انقلاب اسلامی بر خلاف انقلاب های اتفاق افتاده در جهان،مردم چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب سکان داری حکومت را بدست گرفتند و امروز نیز شاهد آن هستیم که از رئیس جمهور تا شورای شهر را مردم انتخاب میکنند،که علت این تفاوت،انقلابی برگرفته از یک منشا بزرگ، یعنی فرهنگ انقلاب عاشورایی و اسلامی است.
 
 
فرمانده سپاه سید الشهدا(ع)استان تهران،به3هدف مهم امام(ره)در پای گذاری این انقلاب اشاره کردو عنوان کرد:حرکت امام یک حرکت انقلابی و عاشورایی بود،که با3هدف مهم به این حرکت ادامه داد،اول:حاکمیت اسلام در ایران،دوم:بحث  و گسترش انقلاب به منطقه و سوم زمینه سازی برای ظهورموعود(عج)بود.

 
مشکل آمریکا نه با اسلام تکفیری است و نه با اسلام آمریکایی

سردار نصیری در بخش دیگری از سخنرانی خود،با بیان اینکه مشکل دشمنان در تفکر انقلاب اسلامی است بیان داشت:در زمان طاغوت هم اسلام بود،ولی چون اسلام آمریکایی بود نه تنها با آن مشکل نداشتند بلکه حمایت نیز کردند.

 
وی ادامه داد:دشمنان از اسلام وهابیت نیز حمایت میکنند،زیرا ساخته و پرداخته خود آمریکاست که خانم هیلاری کلینتون(وزیر خارجه اسبق آمریکا) نیز صراحتا اعلام کرد که ما در پی آن بودیم داعش به رسمیت شناخته شود و این دلیل محمکی است بر گفته های ما،چون خود میگویند.

 
فرمانده سپاه استان تهران خاطر نشان کرد:آمریکا جهان را به یک دهکده تشبیه کرده بود که کدخدای آن نیز خود آمریکا باشد،ولی تفکر انقلاب اسلامی و تفکر امام(ره) آرزوی وی را هم در ایران و هم در منطقه به گور برد.

 
نصیری در بخش دیگری از این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را با کمال انسانیت رساند،تاکید کرد:قبل از انقلاب اسلامی یک  ملت حقیری با جمعیت35میلیون نفر بودیم که همه دنیا از دخایرکشور ما استفاده میکرد و صاحب آن ملت ایران نبودند،ولی امروز به برکت انقلاب و تفکر امام بزرگوار جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران بابیش از85میلیون جمعیت،حرف اول را در منطقه و حتی جهان میزند.

 
 وی ادامه داد:در عصر امروز مردم ایران یک بازیگر اصلی در منطقه شده اند، طوری که هر رئیس جمهوری  که وارد کاخ سفید آمریکا شود،اولین حرفش مقابله با ایران است.

 
فرمانده سپاه سید الشهدا در بخش دیگری ازسخنرانی خود،هم سویی ملتهای منطقه را سندی بر پیروزی انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت:در مبارزه انتخاباتی آمریکا این را به وضوح از رئیس جمهور آمریکا میشد شنید مبنی بر اینکه،آمریکا بیش از 3تریلیون دلار در عراق و سوریه خرج کرد، و بیش از20هزار کشته در افغانستان داد، ولی امروز این کشورها به دست ایران میچرخد،که این نشان از هم سویی ملتهای آزادیخواه با تفکر انقلاب اسلامی است.

 
نصیری ادامه داد:امشب همه ما اینجا جمع شده ایم تا یاد وخاطره شهدای آتش نشان و مدافع حرم را گرامی بداریم،شهدایی که جانشان را در راه تفکر و آرمان امام(ره)فدا کردند و امروز این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم،تا راه این ستارگان عشق را ادامه دهیم.

 
وی در خاتمه سخنرانی خود با بیان اینکه، جنگ امروز دشمن جنگ فرهنگی است،هشدار داد:دشمنان انقلاب اسلامی هدف بزرگشان تضعیف کردن سنگرهای مقاومت است،ولی با حضور گسترده خود در راهپیمایی22بهمن این نبرد دشمن را نیز ناکام گذاشتید و امروز ما در داخل انقلاب رزمندگانی را پرورش داده ایم، که به عشق دین و اعتقاد خود به آن سوی مرزها میروند تا شهید شوند.
ارسال نظرات