مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان تهران،با بیان اینکه تاسیس کافه دفاع توانمندی تبلیغ هنر است گفت:هدف از این کافه دفاع، ترویج فرهنگ هنر ایثار و شهادت در میان نسل جوان است.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۶۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز حجت الاسلام رضا کامران فر،مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی استان تهران،ضمن تبریک  به مناسبت سی و هشتمین پیروزی بهار انقلاب و تسلیت به مناسبت ایام شهادت بی بی دوعالم ،به ویژگیهای هنر از ابعاد مختلف اشاره کردو عنوان کرد:فضای هنری جایگاه خاص خودش را دارد و هیچ فرقی بین اقشار از پیر و جوان ندارد واثرگذاری خاص این کافه توانمندی تبلیغ هنراست.

 
وی یکی دیگر از ویژگیهای هنر را تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)بر این مهم دانستند و افزود:از ویژگی های هنر این است که در جان دل شخص نفوذ میکند ودر هنر حتی یک فضاسازی محیط میتواند تفکر را القا کندودلیل اصلی تاسیس همچین محفلهای هنری هم دغدغه های رهبر انقلاب مبنی بر افزایش سطع مطالعه مردم و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه بود.

 
 حجت الاسلام کامران فر ادامه داد: در طی جلساتی که با فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی داشتیم،مقرر شد که فضای ناحیه را از حالت خشک اداری خارج کنیم و مرجعیت مجموعه را بدست خود بچه های بسیج بسپاریم.

 
مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی تأکید کرد:از زمانی که این مکان را اندازی گردید، بدون اطلاع رسانی تعداد زیادی از دانشجویان به اینجا مراجعه میکردند و این نشان از تاثیرات مثبت همچین محفلهایی برای جذب مخاطبین دانشجو دارد.

 
وی با بیان اینکه تأسیس این مکان در فعالیت دانشجویان  در این امر نقش بسزایی دارد عنوان کرد:تاسیس این مکان به دانشجویان بسیجی این امکان را میدهد در کلیه فعالیتهای کلان ناحیه دانشجویی سهیم باشند و کمک کنند.

 
کامران فر،در بخش دیگری ازسخنانش،بزرگترین هدف تأسیس این کافه دفاع را ترویج فرهنگ ایثارو شهادت برشمرد و ابراز داشت:هدف اول ما از تأسیس کافه دفاع ، مقدمه سفر راهیان نور  وامتداد گری راهیان نور به شهر و شهر به مناطق جنگی و مهمتر از همه، بزرگترین هدف ما محوریت جهاد و شهادت و ترویج فرهنگ و دفاع مقدس در میان نسل جوان بود.

 
این مسئول بسیج دانشجوبی ادامه داد:اهالی کافه دفاع خادمین شهدا هستند و ما در کنار این شبکه ،خادمین را راه اندازی کردیم وخادمین شهدا مالکین اصلی این کافه هستند.

 
وی در خاتمه به توجه به برنامه های آتی در این مکان عنوان کرد: در این مکان رونمایی کتاب و اکران مستندهای خاص دفاع مقدس را اجرائی و به معنای واقعی کلمه میخواهیم یاد شهدا را زنده نگه داریم.
ارسال نظرات