مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در جمع بسیج دانش آموزی دبیرستان زینبیه مطالبی در خصوص ضرورت الگوگیری خواهران بسیجی از حضرت فاطمه زهرا(س)بیان کرد.
کد خبر: ۸۸۲۴۷۷۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجه الاسلام شیخ زاده در این مراسم گفت:حضور ماهواره در خانه یکی از عوامل دور شدن خانم ها از زهرایی شدن است در حال حاضر پر طرفدارترین مخاطب ماهواره را خانم ها تشکیل می دهند زیرا خانم ها زمان زیادی را تنها در خانه هستند و در نتیجه سبک زندگی آن ها ماهواره ای شده است، حضرت فاطمه (س) تنها الگوی زنان نیست بلکه الگوی همه است.

در ادامه حاجی حیدری گفت:برخلاف خانم های امروز که توقع هدیه گرفتن را دارند خانم فاطمه زهرا(س) هرگز تقاضایی از حضرت علی(ع) نداشته اند و حضرت این آرزو را داشتند که فاطمه زهرا(س) در خواستی از ایشان داشته باشندمدرس حوزه علمیه الزهرا یزد خاطرنشان کرد: خانم هامی توانند خانواده و فرزندان خود را به سمت بهشتی شدن پیش ببرند ویا کانون خانواده را به سمت جهنمی شدن به پیش ببرند.

وی بیان داشت:حضرت زهرا در لحظه فوت دغدغه دیده نشدن حجم بدن را داشت، امروزه می بینیم بسیاری ازخانم ها با گستاخی تمام حجم بدن خود را عرضه می کنند،اسلام به زن شخصیت داد و افکار جاهلیت را خط زد اما در حال حاضر برخی ازخانم ها برای خود ارزشی قائل نیستند حتی برخی خانم های مومن نیز گاهی حدود الهی را نمی دانند.

حاجی حیدری تصریح کرد : یکی از الطاف اسلام به زن ارائه الگویی چون فاطمه زهرا(س) است حضرت زهرا (س)به قدری در به سرانجام رسیدن دین اسلام موثر بودند که همواره در اجرای رسالت پیامبر(ص) ایشان را یاری می‌کرد. حضرت زهرا در امر تبلیغ هم با پیامبر همپایی داشتند، سیره حضرت زهرا(س) از ابعاد مختلف دارای ویژگی‌هایی است که هر کدام از این ویژگی‌ها می‌تواند برای زنان جامعه ما سرمشق باشد.

ارسال نظرات