به منظور ارزیابی عملکرد حلقه های صالحین:

بازرسی از حوزه و پایگاهای مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد

شعب نمایندگی سپاه الغدیر استان یزد به منظور ارزیابی عملکرد و چگونگی برگزاری حلقه های صالحین از حوزه و پایگاهای فضیلت ونجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۸۲۴۷۶۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، شعب نمایندگی سپاه الغدیر استان یزد به منظور ارزیابی عملکرد و چگونگی برگزاری حلقه های صالحین با حضور در حوزه و پایگاهای فضیلت ونجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد از نزدیک در جریان چگونگی و کیفیت برگزاری حلقه های صالحین قرار گرفتند.

در بازدید ،بعد از تقدیر و تشکر از مسئول نظارت و تایید صلاحیت و سایر شعب نمایندگی حوزه در انجام وظایف محوله به بهترین نحو توسط مسئول تایید و صلاحیت ناحیه مرکزی ، فرمانده حوزه و مسئول تعلیم و تربیت حوزه در پاسخگویی به سوالات توضیحاتی را به مسئولین مربوطه ارائه نمودند.

در بازدید از پایگاه ها علت ریزش و چگونگی جذب بیشتر بسیجیان،محتوا مطالب بیان شده در حلقه ها و منابع مورد استفاده ،گزارشات مستند فعالیت های انجام شده پایگاه مورد ارزیابی قرار گرفت و ضمن تشکر از فرمانده پایگاه و اظهار رضایتمندی از فعالیت های پایگاه ،موارد مورد نیاز جهت بهبود کارها نیز متذکر گردید.

"علیزاده" مسئول نظارت و تایید صلاحیت سپاه الغدیر یزد در جمع متربیان حلقه های صالحین پایگاه فضیلت ضمن بیان مطالبی درباره دشمن شناسی و انقلاب گری، مبارزه با منافقین را بسیار دشوارتر از مشرکین عنوان نمود .

وی در جمع بسیجیان پایگاه نجمه خاتون هدف از راه اندازی شبکه تلویزیونی فارسی وان توسط رابرد مرداک یهودی را ترویج روابط نامشروع به منظور تزلزل و سست نمودن بنیاد خانواده و تقدس زدایی از کلمه مادر اذعان نمود.

این مقام مسئول با اشاره به تنزل آمار افراد با حجاب چادر در یزد و مشکل شدن حفظ دین و خنثی نمودن نقشه های دشمن ،درباره تاثیر مهم برگزاری جلسات قرآن،مجالس عزاداری امام حسین(ع) ، نشست های سیاسی و حلقه های صالحین و نقش اساسی مادران در خانواده مطالبی را بیان نمود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار