خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به ایجادکارگاه های اقتصاد مقاومتی و کوچک و زود بازده گفت: در همین راستا و در سال جاری به متقاضیان 2میلیارد و 300میلیون تومان تسهیلات داده شده است.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۸۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
غلامرضا فلاحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با اشاره به حضور جهادگران بسیجی خواهر و برادر در اردوهای جهادی اظهارداشت: بیشترین اوج کار اردوهای جهادی در تابستان وایام تعطیلات نوروز می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به حضور حلقه های صالحین در اردوهای جهادی گفت: 3هزارو 850 نفر از حلقه های صالحین در اردوی جهادی یک روزه در قالب 98 حلقه برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در عرصه های کشاورزی، بافت فرش برای اهدایی به عتبات عالیات، ساخت مسجد شرکت کرده اند.

اعزام 15گروه جهادی 7روزه به مناطق محروم 

وی با بیان اینکه 140 نفراز جهادگران اردوهای جهادی خواهر و برادر  در اردوهای  جهادی در قالب 15 گروه 7 روزه در ایام تابستان سال جاری حضور داشتند، افزود: مهمهرین عرصه فعالیت این گروه های جهادی فرهنگی، آموزشی صنایع دستی، عمرانی، کشاورزی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی بوده است.

فلاحی با بیان اینکه گروه های تخصصی و عمومی نیز از بیمارستانهای حضرت ولی عصر(عج) و امام رضا(علیه السلام) اعزام شدند، افزود: حضور جهادگران عرصه بهداشت و درمان نقش موثری در مناطق محروم و کم برخوردار داشته است.

بهسازی و مرمت 17 مدرسه توسط جهادگران اردوهای جهادری در طرح هجرت 3

وی با اشاره به برگزاری طرح هجرت 3 گفت: این طرح در سال جاری با حضور 190 دانش آموز دختر و پسر با همکاری آموزش و پرورش برای بهسازی و مرمت 17 مدرسه برگزار شد.

فلاحی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج سازندگی برای آموزش بسیجیان و علاقمندان عنوان کرد: 859 نفر از بسیجیان در دوره های آموزشی که با همکاری فنی و حرفه ایی برگزار شده است شرکت و در پایان دوره گواهینامه اعطاء شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند به هسته های فلاحین همگام با کشاورز اشاره داشت و گفت: این هسته ها با همکاری بسیج و با هدف افزایش سطح تولید در کشاورزی بخصوص زعفران، پسته و... برگزار می شود.

وی ادامه داد: حضور یک نخبه در عرصه تولیدات کشاورزی و دیگر کشاورزان برای کسب تجربه بیشتر و با هدف افزایش سطح تولیدات کشاورزی می باشد.

فلاحی با اشاره به اعزام 32 نفر از مهندسین کشاورزی به شهرهای شیراز، کرمان، ویزد افزود: این اعزام با هدف کسب تجربه و دانش صورت گرفته است.

فرمانده سپاه بیرجند به کارگاه های اقتصاد مقاومتی و کوچک و زود بازده اشاره و عنوان کرد: در همین راستا به متقاضیان 2میلیارد و 300میلیون تومان تسهیلات داده شده است و نظارت هایی نیز از این واحد ها در طول سال با هدف حمایت و به انحراف نرفتن تسهیلات صورت می گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها