نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: این اقدام به نوعی اهانت به ملت ایران و دیپلماسی جمهوری اسلامی و خارج از قواعد دیپلماتیک بین‎المللی به خصوص چارچوب‎های دیپلماسی جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۷۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، در واکنش به حضور چند تن از وزرای دولت در منزل سفیر سوئد برای امضای چند قرارداد با ابراز تعجب از این اقدام دولتمردان تصریح کرد: این اقدام به نوعی اهانت به ملت ایران و دیپلماسی جمهوری اسلامی و خارج از قواعد دیپلماتیک بین‎المللی به خصوص چارچوب‎های دیپلماسی جمهوری اسلامی است.
 
ترکی با بیان اینکه دولتمردان با این اقدام سطح مسائل سیاسی را پایین آوردند بیان داشت: این دیپلماسی دولتمردان ما مورد انتقاد جدی است و مسئولین وزارت خارجه نیز باید درباره این اتفاق صورت گرفته پاسخگو باشند، ما نیز در مجلس در اسرع وقت از وزرای مربوطه در خصوص این اقدام سوال خواهیم کرد.
 
نماینده مردم فریدن در ادامه با اشاره به حضور خانم‌های عضو هیئت همراه نخست‌وزیر سوئد بدون حجاب در مراسم عنوان کرد: حضور مسئولین ما در چنین مکان و موقعیتی اصلا پذیرفته نیست و نباید وارد چنین مجالسی شوند که شئونات اسلامی در آن رعایت نشده است.
ارسال نظرات