مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا:

حرکت عظیم راهیان نور جهاد رسانه ای می طلبد

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا ساعتی پیش در نشست خود با مدیران رسانه ها، با اشاره به اهمیت راهیان نور و بازتاب آن در رسانه ها، گفت: حرکت عظیم راهیان نور جهاد رسانه ای می طلبد.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۶۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اصغری افزود: اصحاب رسانه باید با توجه به تاثیرگذاری خود در جامعه، اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور را در بین مردم تبیین و ترویج کنند.

وی با تاکید به اینکه پیام رسانی این حرکت عظیم که مدت ها زمان می برد و هماهنگی آن برای اعزام اقشار مختلف کار سختی است، اظهار داشت: باید این کار جهادی به معنای واقعی در بین مردم به خصوص خانواده ها روشنگری شود تا آن ها نسبت به حضور فرزندان خود در این اردوها دغدغه نداشته باشند.

اصغری با ابراز اینکه باید نتایج این اردوها و تاثیر آن ها بر مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان منعکس شود، ادامه داد: متاسفانه ما آنطور که شایسته است از این سفرها و نتایج آن استفاده نمی کنیم ولی دشمن تلاش دارد از آن به نفع خود بهره براری کند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا با اشاره به اینکه این اردوها، اردوی تربیتی هستند، بیان کرد: باید رسانه ها و خبرنگاران این فرهنگ را در جامعه نهادینه و خلاء موجود در خصوص این اردوهای تربیتی پر کنند.

در ادامه این نشست هر یک از مسئولان رسانه ها با ارائه نظرات خود در این خصوص به گفتگو و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار