خبرهای داغ:
مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان پسماند شهرداري قزوين از آماده باش نيروي‌هاي اين سازمان و برف روبي معابر و خيابان‌هاي شهر قزوين خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۶۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجتبی منتظری مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین، با بیان اینکه بارش برف در قزوین از دیروز آغاز شده است، بیان کرد: امروز شدت بارش از ساعت 5و 30 دقیقه صبح آغاز شد و تا قبل از این ساعت بارش پراکنده برف در سطح شهر وجود داشت.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای این سازمان ادامه داد: همکاران از شب قبل و همزمان با بارش برف در صبح امروز کار خود را در سطح شهر قزوین با 15 دستگاه برف روب و چهار دستگاه نمک پاش آغاز کردند و 12 نفر از نیروهای پارک بان هم کار شن پاشی را انجام می دهند. 

منتظری با اعلام اینکه اولویت  برف روبی و شن پاشی، با محورهای سواره است تا تردد روان شود، گفت: بعد از برف روبی و شن پاشی، محورهای سواره ، کار در فرعی های درجه یک و 2 انجام می شود.

این مسئول با درخواست همکاری مردم در این خصوص تصریح کرد: به طور تقریبی در تمام معابر اصلی تردد در جریان است و در سطح سواره هم مشکلی وجود ندارد و اکثر معابر شهر باز هستند.

منتظری عنوان کرد: همچنین ورودی های شهر آماده هستند تا مسافران بدون مشکلی وارد شهر قزوین شده و در مسیرها تردد داشته باشند و در صورت نیاز هم از گریدر استفاده می شود که چهار دستگاه گریدر داریم.

وی ادامه داد: در بخش های شمالی شهر از این دستگاه استفاده می شود و آماده هستیم که در صورت نیاز هم در دیگر مناطق استفاده شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین از شهروندان خواست که اگر خودروی شخصی استفاده می کنند، لازم است از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی افزود: بارش برف همچنان در قزوین ادامه دارد و شن، برف و نمک هم لغزندگی ایجاد می‌کند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها