خبرهای داغ:
فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر قم، یکشنبه 24 بهمن طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان و فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) در محل سالن اجتماعات حوزه معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۴۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

فرمانده جدید حوزه بسیج شهید باهنر قم معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهید باهنر با بیان اینکه انقلابی گری مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری و ازجنس جهاد کبیراست، گفت: عدم تبعیت از دشمن درزمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی مصداق این مطالبه است و متاسفانه دشمن دزمینه اقتصادی تا حدودی توانسته نتیجه بگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت جریان شناسی اظهارداشت: در موضوع سیاسی جریان ها را به خوبی بشناسیم و با توجه به نزدیکی زمان انتخابات، تلاش کنیم به افرادانقلابی و کسانی که مورد تایید اسلام وانقلاب و مقام معظم رهبری هستند، رای دهیم..

مختاران با اشاره به آنکه درخانه خود شیطان بزرگ(آمریکا) آتش ترامپ بوجودآمده که باعث بردن آبروی نداشته آمریکا شده است، افزود: دراین موقعیت اگرما کمی تعلل کنیم و شرایط خود را درنظر نگیریم و به فرمایشات مقام عظمای ولایت جامه عمل نپوشانیم، دستاوردهای خود را ازدست خواهیم داد، پس نباید به آمریکا اعتماد داشته باشیم و باید روحیه انقلابی گری و انقلابی ماندن را بیش از پیش حفظ نماییم.

وی جایگاه قم به عنوان پایتخت معنوی ایران و اینکه امروز نگاه کشورهای آزادیخواه به کشوراسلامی ایران وبخصوص شهرمقدس قم است را مورد توجه قرار داد و خطاب به فرماندهان پایگاههای بسیج ابراز داشت: محبت وخدمت به عموم مردم بویژه شهروندان قمی متفاوت با جاهای دیگراست؛ کاربسیج فراهم کردن بسترخدمت خالصانه به مردم می باشد وباید افراد ثروتمند را به نیازمندان متصل کرد.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) در پایان با اشاره به خصوصیات شهید مدافع حرم حوزه 6، شهید محمدحسین سراجی یادآور شد: این شهید عزیز علاوه بر نظم، خصوصیات ویژه ای همچون عرفان، معنویت، انس با قرآن و اهل بیت(ع) ومطالعه و ... نیز داشت که در وصیتنامه الهی و دستنوشته هایش مشهود است.

در ابتدای این مراسم، آیت الله قهرمانپورفرمانده حوزه شهید باهنر گزارشی فعالیت های خود درطول 38 ماه مسئولیت فرماندهی حوزه در زمینه برگزاری یادواره های شهدا، تعامل با نخبگان محل و افراد تاثیرگذار، ارتقاء کیفی حلقه های صالحین، توجه به جلسات امر به معروف و ...ارائه داد و گفت: امیدوارم که درطول مسئولیتم خادم هوشمندی برای بسیج دراین مکان جغرافیایی بوده باشم.

در پایان، با حضور اکبر بختیاری معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و فرمانده اسبق حوزه 6، حجت الاسلام احمد احمدی مسئول امور روحانیون سپاه استان، حجت الاسلام خدابنده لومسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه امام حسین(ع)، برادران شهدای مدافع حرم مهدی جلالی نسب و محمدحسین سراجی، فرمانده گردان امام حسین(ع) و گروهان امام علی(ع)، مربیان حلقه های صالحین، شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های تابعه و مسئولانی از نیروی انتظامی، حکم سرپرستی حوزه 6 شهید باهنر به علی سعادتمند اعطا و با اهداء هدایایی از خدمات ارزشمند آیت الله قهرمانپور تجلیل شد.

سعادتمند پیش ازاین، فرمانده حوزه 13 شهید محمدی ناحیه امام رضا(ع) بود و قهرمانپور نیز قرار است در مسئولیت مشابهی در ناحیه امام رضا(ع) مشغول خدمت شود.

در این مراسم همچنین کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری درباره بسیج و کلیپی نیز درباره شهدای مدافع حرم پخش شد.


ارسال نظرات