نام نویسی در طرح انتخاب معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد از 26بهمن آغاز می شود و تا 15اسفندماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۲۴۵۴۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش استان در نشست تکریم و بزرگداشت مقام معلم گفت: معلمان شاغل که تا31شهریور95 دارای 5 سال سابقه تجربی هستند می توانند با دریافت فرم انتخاب معلمان نمونه با رعایت شرایط وامتیازات در این طرح شرکت کنند.

حسینعلی فاتحی افزود: 85حداقل نمره ارزشیابی برای سال های 92 و 93 و 100برای سال 94 است و به نسبت جمعیت معلمان مدرسه یا مجتمع آموزشی از 1تا 3 نفر انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: معلمان با توجه به امتیاز در 2بخش شهرستانی و استانی به عنوان نمونه انتخاب می شوند.

معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش استان گفت: در مجموع 251معلم به عنوان نمونه شهرستانی و منطقه ای و به ازای هر هزار نفر یک نفر به عنوان نمونه استانی انتخاب می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم هم در این نشست گفت: هر فرد فقط می تواند در یک سطح انتخابی اعم از شهرستان و منطقه یا استان نام نویسی کند.

بهزادی افزود: براساس اعلام بخشنامه وزارت آموزش وپرورش در مراحل انتخاب معلمان نمونه مرحله کشوری وجود ندارد.

وی ادامه داد: بخشنامه طرح انتخاب معلمان نمونه به مدارس ارسال شده و معلمان در سطح آموزشگاهی انتخاب و از آنان تجلیل می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم گفت: کسانی که از سال 90تاکنون به عنوان معلمان نمونه انتخاب شده اند نمی توانند در این طرح شرکت کنند و تا 28اسفند نمونه های شهرستانی بررسی وبه مرحله استان معرفی می شوند.

بهزادی افزود: مدرک تحصیلی، چاپ کتاب یا نشریات علمی ، ارائه مقالات علمی، طرح های پژوهشی، آموزش های ضمن خدمت، اختراع ،تقدیرنامه، برگزیده، مسابقات علمی، الگوهای برتر تدریس، حکم قهرمانی کسب مهارت ها ، حافظان قرآنی، ایثارگری و فعالیت های آموزشی و پرورشی از مهمترین شاخص های انتخاب معلمان نمونه است.

ارسال نظرات