خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) گفت: مهم است در زندگی فردی، اجتماعی، خانوادگی و سیاسی نگاه کنیم که ببینیم زندگی ما چه اندازه با زندگی حضزت زهرا (س)مطابقت دارد.
کد خبر: ۸۸۲۴۴۹۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت ایام فاطمیه حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با حضور در جمع رزمندگان تیپ 82 سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و عرض تبریک به خاطر حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: علی رغم مشکلات و سختی های اقتصادی و معیشتی مردم با انگیزه الهی و پیروی از ولایت در خیابان ها حضور پیدا کردند و با آرمانهای امام و رهبری پیمان مجدد بستند.

وی تصریح کرد: مهم است در زندگی فردی، اجتماعی، خانوادگی و سیاسی نگاه کنیم که ببینیم زندگی ما چه اندازه با زندگی حضزت زهرا (س)مطابقت دارد؟ تمام کارهای این بانوی بزرگوار  روی محور توحید می چرخید و دستورات خداوند در تمام زندگی او جاری بود .

حجت الاسلام معبودی در ادامه افزود: اگر توحید در زندگی انسان جاری شود چند نتیجه دارد، اول ،  انسان جز خدا کسی دیگری را را بندگی نمی کند اگر انسان به جز خدا چیز دیگر مانند ( ثروت ، مقام و فرزندان )را بندگی کند و اینها محور و اصل و هدف زندگی او با شد به این معنی است که توحید در زندگی او نهادینه نشده است.

وی اذعان کرد: مسئله بعد آن اسست که انسان تن به کارهای پست نمی دهد، گناه عمل پستی است اگر انسان واقعا توحید محور باشد به سمت گناه نمی رود ، سوم ، در مقابل مشکلات و سختی ها تحمل می کند ، چهارم ، انسان از همه عمرش به درستی استفاده می کند و عمر با برکت پیدا می کند .      

مسئول نمایندگی ولی  فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به زندگی حضرت زهرا (س) تصریح کرد: این بانوی بزرگوار در مقابل دستورات الهی بی تفاوت نبودند و هم در مقابل خود، جامعه و خانواده خود را مسئول می دانستند ، حضرت زهرا در خطبه فدکیه وقتی فلسفه احکام را بیان می کند، فرموده است: خداوند ایمان را برای این قرار داد که انسان پاک شود ، نماز برای این قرار داد که انسان از کبر و غرور خالی شود.

وی افزود: زکات را برای پاک شدن روح و روزه را برای این قرار داد که اخلاص انسان پاک شود و عقل برای این قرار داد که دلها هماهنگ شود و امامت را برای این قرار داد که مردم در مقابل دستورات الهی پراکنده نشوند و جهاد را برای عزت انسان قرار داد .

8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها