کلنگ احداث بزرگترین کارخانه پلاسمای خون کرمان توسط رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۶۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان،  کلنگ احداث بزرگترین کارخانه پلاسمای خون کرمان توسط رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به زمین زده شد.
این پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و در جاده ماهان به کرمان احداث خواهد شد که اشتغال 800 نفر را در بر دارد.
با احداث این پالایشگاه در برقراری اطمینان دارو و بهره مندی از سلامت فراورده های خونی ایجاد و همچنین صرفه جویی در خروج ارز را در بر خواهد داشت.
قابل ذکر است که پالایشگاه پلاسمای انسانی در زمینی به مساحت 90 هکتار احداث می گردد.
در حاشیه این مراسم، استاندار کرمان اظهار کرد: امیدواریم حرکت هایی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کرمان آغاز گردیده است آغازی برای سبک جدید از اداره کشور گردد.
علیرضا رزم حسینی گفت: پروژه پلاسمای انسانی که امروز عملیات اجرای آن آغاز می گردد حاصل دو سال تلاش مسئولان می باشد.
وی این پروژه را از مصوبه های سفر رئیس جمهور به استان کرمان اعلام و ابراز کرد: وزیر بهداشت، وزیر کشور و مسئولان استان برای اجرای این پروژه پیگیری ها و حمایت های فراوانی نموده اند.
استاندار کرمان با بیان اینکه امیدواریم این حرکتی که در استان کرمان آغاز گردیده است آغازی برای سبک جدید از اداره کشور گردد، ادامه داد: اکنون اقتصاد مقاومتی واقعی در کرمان آغاز گردیده و امیدواریم این حرکت که در کرمان کلید خورده است، الگویی برای کل کشور شود.
ارسال نظرات