حوزه ثار الله استان بوشهر :

گفت و گو با فرمانده حوزه ثارالله شهرستان کنگان

گفت و گو با فرمانده حوزه ثار الله شهرستان کنگان استان بوشهر که در سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ به عنوان حوزه برتر در سطح شهرستان معرفی شد، به شرح زیر است.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۵۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، فرمانده حوزه ثار الله شهرستان کنگان ستوان دوم پاسدار محمود موذن متولد ۱۳۶۷ در شهر کنگان و دارای مدرک تحصیلی کاردانی علوم نظامی از دانشگاه امام حسین(ع) است.

او از سنین نوجوانی علاقه خاصی به بسیج و فعالیت های آن علاقه مند بوده  و در زمان تحصیل درمقطع راهنمایی و دبیرستان با واحد مقاومت مدرسه و حوزه مقاومت قدس بسیج دانش آموزی ارتباط و همکاری زیادی داشت و در آن زمان به عنوان قاری و موذن برتر در مسابقات بسیج در سطح استان معرفی شد.

موذن از فعالیتهای خود در بسیج گفت:  همیشه در فعالیت ها و برنامه هایی از قبیل تشکیل گروه سرود و تواشیح و گروه تئاتر و تهیه روزنامه دیواری و مقاله نیز شرکت داشته و در سالهای ۱۳۸۰الی ۱۳۸۸ در پایگاه شهید باهنر عضو شورای پایگاه و از سال ۱۳۸۸لغایت ۱۳۹۴ نیز به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ایثار انتخاب ، که در سال ۱۳۹۳نیز مفتخر به دریافت عنوان موفق ترین پایگاه در سطح استان شدم.

وی در ادامه افزود: از شهریور ماه ۱۳۹۲ به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله معرفی شده و تاکنون نیز این مسئولیت بر عهده دارم.

محمود موذن خاطر نشان کرد: به لطف و عنایت خداوند و اهل بیت علیهم السلام در سال ۱۳۹۳ به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در جشنواری سراسری مالک اشتر و موفق ترین گردان بیت المقدس در سطح سپاه استان معرفی شده، و در سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ نیز به عنوان حوزه برتر در سطح شهرستان کنگان معرفی شدم .

فرمانده حوزه ثارالله با بیان برنامه های خود گفت:  اجرای برنامه هایی از قبیل :راه اندازی یگان ویژه ثارلله جهت مقابله با حوادث در سطح حوزه استحفاظی، راه اندازی یگان رژه ، تشکیل هیئت فرهنگی مذهبی لواء الزهرا (س) و انجام برنامه هایی مانند نمایشگاه زخم مدینه ویژه شهادت حضرت زهرا (س) و نمایشگاه محراب خاموش ویژه شهادت حضرت علی (ع) و احیاء نیمه شعبان، برگزاری یادواره شهدای مهاجرین و اهل سنت از برنامه های موفق ما در حوزه بوده است.

موذن در ادامه افزود: ما جهت انجام این برنامه های ذکر شده در بالا در مرحله اول با کمبود منابع مالی مواجه ، که برای رفع آن توافقنامه ای بین حوزه و ادارات صورت گرفته که برخی از این برنامه ها به صورت تعاملی و مشترک انجام گیرد.

وی افزود:  دوم اینکه با جذب خیرین و گرفتن وام توسط آنان و به نام خود ایشان اقدام به رفع کمبود منابع مالی شده ایم .

 موذن یکی دیگر از مشلات خود را  که هنوز موفق به حل آن نشده اند گفت: برای اجرای برخی فعالیت ها از قبیل نمایشگاه در سطح شهر با مشکل زمین مواجه هستیم و برای تاثیر بهتر آن در سطح شهر نیاز به ایجاد مکان دائمی برای نمایشگاه است که تا کنون این مشکل حل نشده است.

فرمانده حوزه ثارالله هدف خود را از انجام این برنامه ها تقویت روحیه جهادی بین بسیجیان خواند و گفت: تقویت برنامهای فرهنگی و مذهبی می باشد باعث می شود تصویر جدیدی از بسیج رادر اذهان عمومی مردم بویژه جوانان داشته است.

وی در پایان از همه بسیجیان و همکاران خود در مجموعه حوزه مقاومت بسیج ثارالله به وِیژه ،  ستوان دوم پاسدارمحمد عباس نژاد تقدیر و تشکر کرد و افزود : همه این بزرگواران  با همدلی و صمیمیت مشغول فعالیت هستند و ما را در اجرای برنامه های محوله یاری می رسانند .

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات