سالن چندمنظوره صالحین در حوزه مقاومت شهید دستغیب شهر آبپخش با حضور مسئولین، به منظور تامین مکان ورزشی بسیجیان و توجه بیشتر به امر ورزش و سلامتی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۵۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سالن چندمنظوره صالحین در حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و شهری، افتتاح شد.

در این مراسم، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دشتستان، ضمن گرامیداشت دهه مبارک و پر افتخار فجر که یادآور سختی ها، جانفشانی ها و رشادت های ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، گفت: دهه فجر تبلور عزت، اقتدار و وحدت ملی است که برای آن سختی ها، رشادت ها و خون های زیادی ریخته شده است.

سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا بناری به بیان ایجاد و تقویت مردم در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: برای ایجاد نشاط، روحیه و انسجام نیاز به هماهنگی و وحدت بیشتری هستیم که با افتتاح این سالن چند منظوره بتوانیم گامی در جهت ایجاد و تقویت نشاط، شادابی و روحیه و انسجام در  بین مردم برداریم.

وی ادامه داد: ازسال ۹۲ تاکنون چندین سالن چند منظوره صالحین در شهرستان دشتستان مراحل کار آن آغازشده که امسال تاکنون چندین سالن چند منظوره افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این سالن چند منظوره از سال ۹۲  با مساحت۴۵۰ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون ریال آغاز و به بهره برداری رسیده است.


ارسال نظرات