یادواره ۲۵ شهید والا مقام محمودآباد میبد به روایت تصویر

یادواره 25 شهید محمودآباد میبد به مدت دو شب با حضور خانواده‌های شهدا، اعضای حلقه‌های صالحین جمعی از مسئولان در مسجد جامع محمودآباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۳۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، این یادواره به همت پایگاه شهید رجایی به مدت دو شب در مسجد جامع محله محمودآباد برگزار گردید.

حجه الاسلام شاکر امام جمعه شهرستان اردکان با تأکید بر اینکه در قبال شهدا مسئولیم، تصریح کرد: نخستین رسالت ما در برابر شهدا معرفی راه و هدف شهدا به اقشار مختلف است، شهید را وارث معرفی می‌کنیم و شهید وارث انبیا و اولیا است.

شاکر اظهار داشت: به برکت خون شهدا امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک الگو و اسوه در جهان شده است.

امام جمعه شهرستان اردکان در ادامه افزود : ما باید سیره و روش شهدا را الگوی خود قرار داده و از پیروان واقعی راه شهدا باشیم و با برگزاری مراسم یادواره شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم و اهداف آنان را برای نسل جوان بازگو کنیم.

در ادامه این مراسم"فلاح" از یادگاران دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان، اظهار داشت: شهدا دل‌هایشان را آسمانی کردند و در راه دفاع از دین مبین اسلام به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه‌های انسانیت هستند، افزود: شهدا در صحنه‌های مقاومت تلاش کردند و در میدان رزم جنگیدند و به شهادت رسیدند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار