حر زاده در نشست سیاسی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه مدیران با حقوق نجومی قادر به فهم درد و بی پولی مردم نخواهند بود،اذعان داشت: تنها راه برای حفظ امنیت کشور و حل مسائل و مشکلات مردم و رفاه آنها ، فعالان انقلابی و به روی کار آمدن مدیر انقلابی با انتخاب مردم است.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۳۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست سیاسی حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزدبا سخنرانی "حرزاده" مسئول سیاسی در سپاه الغدیر استان یزد و حضور فر مانده حوزه و پایگاهها ،اعضای شورای حوزه و شعب نمایندگی و رابطین نظارت پایگاه ها ،در سالن جلسات حوزه بر گزار گردید.

"حرزاده" در این نشست متوسط زمان مطالع در کشور ایران را در حد چند دقیق در روز عنوان وتکرار اشتباهات و تجربیات گذشتگان و پرداخت هزینه های مجدد را نتیجه کوتاه شدن حافظه تاریخی ملت بر اثر عدم مطالعه اذعان نمود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه تاریخ معلم انسانهاست و تاکید خداوند در قرآن مبنی بر پیدا نمودن بینش اهل بصیرت و بیان نکات کلیدی و آموزنده از تاریخ گذشتگان در نگاه قرآن به تاریخ،اهمال کاری مسئولین ومردم را عامل به وجود آمدن مشکلاتی در جامعه اعلام نمود.

مسئول سیاسی سپاه الغدیر به نقل از امام علی(ع) در نهج البلاغه مبنی بر اینکه "دل نوجوان مثل زمینی است که هرکس زودتر بذر داخل آن بکارد زودتر برداشت می نماید " اظهار داشت:بدحجابی و رفتار امروز فرزندان ما نتیجه کاشت ماهواره ها است و هدف مستند های ساخته شده در شبکه من و تو در ترسیم چهره رژیم پهلوی ، تخریب چهره انقلاب و انقلابیون است.

وی در ادامه با اشاره به خیانت های بنی صدر جاسوس کد دار ضد انقلاب در جنگ ایران و عراق و توطئه او برای کشیدن جنگ به البرز و دشت های باز تصریح نمود: تقریبا تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد بدلیل مدیریت جناح غرب گرا ست در حالی که می خواهند آن را به پای تفکر انقلابی تجسم نمایند.

سخنران نشست با اشاره به تعداد زیاد شهدا در کردستان برای ایستادگی در برابر ضد انقلاب و انجام خیانت های عجیبی در حق ملت با روی کار آمدن جریانات غرب زده ،تحریم ها را نتیجه خیانت افرادی که اطلاعات هسته ای و نظنز را در اختیار دشمن قرار دادند اعلام نمود.

وی با تاکید بر اینکه کشور ایران یک کشور غنی و قدرتمند با مردم و دانشمندان خوب است که با داشتن تفکر انقلابی قادر به ایستادن بر روی پاهای خود خواهد بود، اظهار داشت:نیروی انقلابی به وعده ای الهی اعتقاد دارد.

حرزاده در ادامه با اشاره به نیاز شیمی درمانی،رادیولوژی و درمان بیماری های سرطانی به اورانیوم 20درصد وامتناع از فروشآن به ایران در مذاکرات افزود:جوانان غیور ایران با مطالعه،پژوهش ، تحقیق ، آزمایش و عبادت خالصانه خود توانستند آنرا تولید نمایند.

این هادی سیاسی با اشاره به فرمایشات امام مبنی بر اینکه "تا زمانی که مسئولین ما از قشر پاپرهنه و درد کشیده باشند ما مشکلی نداریم و زمانی که مسئولین ما کاخ نشین شدند انقلاب در خطر است" افزود:مدیران با حقوق نجومی قادر به فهم درد و بی پولی مردم نخواهند بود.و تنها راه برای حفظ امنیت کشور و حل مسائل و مشکلات مردم و رفاه آنها ، فعالان انقلابی و به روی کار آمدن مدیر انقلابی با انتخاب مردم است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مده الظله) در مجمع فرماندهان سپاه در شهریور ماه مبنی بر داشتن دغدغه ایشان و امیدواری به آینده،و بر اعتماد و اعتقاد به وعدهای الهی طبق آیات قرآن مطالبی را عنوان نمود.

ارسال نظرات