در پی حضور پرشور مردم شهرستان قدس، در راهپیمایی یوم الله 22بهمن صورت گرفت:
خبرگزاری بسیج:دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدس،طی یک پیامی به خبرگزاری بسیج،،از حضور و خلق حماسه وحدت مردم شهرستان قدس در روز 22بهمن تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۹۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:حجت الاسلام محمد جهانگیری،دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان قدس، طی یک پیامی به خبرگزاری بسیج، از حضور و خلق حماسه وحدت مردم ولایتمدار شهرستان قدس در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن امسال ،تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام که به خبرگزاری بسیج ارسال شد،آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


مردم شهید پرور شهرستان  قدس و حومه به فراخوان مقام معظم رهبری  لبیک گفته و بار دیگر در 22 بهمن امسال حماسه ای جاوید در تاریخ این مرز و بوم آفریدند،این حضور آگاهانه و توأم با بصیرت در اصل برگ زرینی در تاریخ افتخارات مردم و لایتمدار و تبلور وحدت و همبستگی همگان در تحقق اهداف و آرمانهای والای انقلاب مقدس اسلامی است.
 

اینجانب،با تبریک  طلیعه سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم شریف و بخصوص خانواده های معزز شهداء و ایثارگران،از مشارکت مسئولین ادارات و نهادها  ، فرهنگیان ، دانشجویان ، دانش آموزان، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی ، سپاه پاسداران  ، بسیج ، ائمه جماعات ، نمازگزاران جمعه و جماعت  ، اصناف و مردم شریف شهرستان قدس و حومه در دفاع از نظام و انقلاب و ولایت فقیه قدر دانی می نمایم.

 
لازم است ذکر کنم،ما هر چه داریم از لطف الهی و اخلاص مردم است بنابراین باید همواره شکرگزار درگاه حق باشیم که الطاف بیکرانش را نصیب این کشور الهی کرده است.

 
ودر پایان خاک پاک قدوم سبز مردم ولایت مدار شهرستان قدس را توتیای چشمانمان  قرار می دهیم و با اشک ها  چشمه هایمان  راه را آبیاری می کنیم  و منتظر حکومت جهانی صاحب الزمان (عج) می نشینیم.

 
من ا... التوفیق
محمد جهانگیری:
دبیر شورای هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر شهرستان قدس
ارسال نظرات