خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه ٢٠ به منظور تسريع در رسيدگى به درخواست خانواده هاى كم برخوردار محدوده حريم و روستاهاى جنوبى شهررى به ديدار آنها رفت.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۹۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

 به گزارش روابط عمومى شهردارى منطقه ٢٠ شهر تهران، همزمان با سى و هشتمين سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى، شهردار منطقه ٢٠ ضمن حضور در منازل خانواده هاى كم برخوردار در محدوده حريم و روستاهاى جنوبى شهر تهران، درخواست هاى آنها را مورد بررسى و رسيدگى قرار داد.

مرمت و بهسازى منازل مسكونى، كمك هزينه ازدواج، خدمات درمانى و سلامت محور از مهمترين خواسته هاى مطرح شده در اين سلسله بازديدها بود كه در دستور كار مديريت شهرى اين منطقه قرار گرفت تا با همكارى خيرين و مشاركت گروه هاى جهادى انجام شود.

سيداحمد صفوى در جريان اين بازديد ضمن گراميداشت سى و هشتمين سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى گفت: مستضعفين و أقشار كم برخوردار همواره  از سوى بنيانگذار نظام جمهورى اسلامى؛ امام راحل(ره)؛ مورد تاكيد و توجه بوده است كه به همين منظور ديدار از خانواده هاى كم برخوردار محدوده حريم در دستور كار قرار گرفت تا ضمن حضور و تبريك ايام مبارك دهه فجر درخواست ها و نيازهاى آنها مورد بررسى قرار گيرد.

صفوى افزود: با فعاليت مجمع هاى خيرين در محلات و شناسايى أفراد نيكوكار، زمينه كمك رسانى و حمايت از نيازمندان در اين منطقه جنوبى به خوبى فراهم شده است.

وى ادامه داد: بخش عمده اى از خدمات و اقدامات مديريت شهرى منطقه ٢٠ به ساكنان محدوده حريم و روستانشين جنوب تهران ارايه مى شود تا اهالى اين محدوده نيز از  امكانات حوزه هاى اجرايى بهره مند شوند.

صفوى در ادامه يادآور شد: انتقال دامدارى هاى سنتى موجود در بافت مسكونى روستا يكى از مهمترين خواسته هاى اهالى روستايي بود كه اين مهم  نيازمند همكارى و مشاركت تمامى متوليان امر را دارد.

شهردار منطقه ٢٠ با اشاره به اينكه اين اقدام نيازمند طرح جامع و حضور ديگر ادارات است، افزود: شهردارى منطقه ٢٠ در خصوص صدور مجوزهاى مورد نياز در چارچوب قانون و مقررات، آمادگى لازم را  دارد.

شهردار منطقه، معاون امور اجتماعى، مديرروابط عمومى، شهردار ناحيه ٧ شهردارى منطقه ٢٠ با همراهى بخشدار قلعه نو، امام جمعه قلعه نو و تعدادى از أعضاء شوراها ى روستا و دهياران،  در روستاهاى قلعه نو، گل تپه كبير، قمى آباد حاضر شدند و پس از ديدار با خانواده هاى كم برخوردار در جشن بزرگ انقلاب كه در روستاى طالب آباد برگزار شد شركت كردند.

ارسال نظرات