خبرهای داغ:

همایش طلایه داران فجر انقلاب در شهرستان خوی برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه فجر طلایه داران فجر انقلاب، 38سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۸۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده انتظامی استان آ.غربی در مراسم طلایه داران فجر انقلاب ایام الله دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان و افزود: باید از فرصت های به دست آمده و ارزشمند در راستای بصیرت افزایی مردم استفاده نماییم.

سردار اصلانی خاطر نشان کرد: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب، دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان را ندیده‌اند و باید امروز این افتخارات برای این نسل به خوبی تبیین شود.

وی ایجاد امنیت، آرامش، وحدت و مودت را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران رهبری، نظام و شهدا را دوست داشته از اینرو این امنیت مرهون مجاهدت و رشادت امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه خدمت به ملت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک افتخار برای مسئولین بویژه خدمت گذاران این مرز و بوم به حساب می آید افزود: امروزه در سایه تلاش شبانه روزی تمامی نیروهای امنیتی، مرزبانی، نظامی، انتظامی و بسیج امنیت پایدار در تمام مناطق ایران اسلامی حاکم است.

اصلانی با اشاره به جانفشانی ها و ایثار شهدای مدافع حرم ادامه داد: باید قدردان افرادی باشیم که هزاران کیلومتر از خود و تعلقاتشان گذشتند و برای دفاع از آرمان و ارزش های اسلامی به پا خواستند تا در جبهه های حق علیه باطل نقش آفرینی و از حرم آل الله دفاع کنند.

وی در پایان به یاوه گویی های ترامپ اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده حضرت آقا ما از این آقا متشکریم که کار ما را راحت کرد و چهره منفور آمریکا را برای جهانیان نشان داد .

اصلانی تصریح کرد: ترامپ و سایر دشمنان از خدا بی خبر با شکل گیری فناوری های روز دنیا در ایران اسلامی توسط جوانان ما به وحشت افتاده اند و از این رو هر روز با افزایش تحریم ها می خواهند ما را زمین گیر کنند که به فضل خدا تاکنون نتوانسته اند.

گفتنی است که در پایان این مراسم و با حضور فرمانده انتظامی استان و مسئولین سپاه خوی از مدافعان حرم و فرماندهان پایگاه های حوزه شهید حبشی سپاه این شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات