خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

مردم در 22 بهمن نشان دادند که پای ارزش ها ایستادند/ انقلابی ماندن و پاسخ قاطع به دشمنان، مهم ترین پیام حضور مردم بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: مردم با حضور پرشور خود در خیابان ها به دنیا اعلام کردند که ما مردم ایران در پای ارزش های انقلاب ایستاده و انقلابی خواهیم ماند.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۸۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
حجت الاسلام حیدر کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با بیان اینکه مردم در بهمن 57 بساط حکومت دو هزار و 500 ساله طاغوت را از ایران برچیدند، اظهار کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی یادآور حماسه ها، ایثار و فداکاری های دلیر مردان و شیر زنانی ایران اسلامی است که با اطاعت از امام بزرگوار، یگانه تحول قرن حاضر را رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، افزود: امروز با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای عزیز و با روحیه انقلابی و در صراط مستقیم انقلاب ، برای رسیدن به اهداف والای انقلاب و ایجاد حکومت عدل جهانی ،زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) را رقم زدند.

وی گفت: مردم با حضور پرشور خود در خیابان ها به دنیا اعلام کردند که ما مردم ایران در پای ارزش های انقلاب ایستاده و انقلابی خواهیم ماند.

کوثری با بیان اینکه این حضور پرشور پاسخ قاطع و محکمی به دشمنان و امثال ترامپ بود، تصریح کرد: هم چنین مردم اعلام کردند که امثال ترامپ ها اگر آتش افروزی کنند خود را خواهند سوزاند و هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

ارسال نظرات