خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: مردم امروز با حضور پرشور خود به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و جواب دندان شکنی به یاوه گویی های ترامپ دادند.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۸۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهر با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: مردم امروز با حضور پرشور خود به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و جواب دندان شکنی به یاوه گویی های ترامپ دادند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ما انقلاب نکردیم که تنها شاه را بیرون کنیم و خود بی تفاوت باشیم، افزود: استقرار دین در اقصی نقاط عالم هدف انقلاب بود و انقلاب اسلامی ما نباید محدود به ایران باشد و باید آن را به دنیا صادر کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز مبارزه تمام نشده است، گفت: دشمنان انقلاب و کسانی که انقلاب دست آنها را از خیانت به مردم کوتاه کرده است، ساکت ننشسته اند و هر روز علیه انقلاب و نظام توطئه افکنی می کنند و حوادث و فتنه انگیزی های سال 88 نمونه ای از این موارد بود که این دشمنان در سال 88 می خواستند نظام را ساقط کنند و علیه انقلاب و نظام شعار دادند، لذا باید بصیرت داشت و هوشیار بود چرا که مبارزه تمام نشده است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه در مقابل دشمنان باید شجاع بود، تصریح کرد: یکی از شرایط مرجعیت، شجاعت است و اگر مجتهد عالم و شجاع نباشد، عالم نیست و حضرت امام خمینی(ره) نیز اینگونه بودند و از دشمن نمی ترسیدند ولی خدا ترس بودند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اهتمام به مسائل فرهنگی، اظهار کرد: همه آحاد مردم و مسئولان باید نسبت به مسائل فرهنگی اهتمام ورزیده و وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه ما امروز درسی فراموش نشدنی به ترامپ دادیم، افزود: این راهپیمایی به دشمنان نشان داد که ما پشتیبان ولایت و رهبری بوده و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و ولایت و رهبری دفاع می کنیم.

حسن زاده با تاکید بر ارتقا توانمندی های نظامی برای مقابله با دشمنان، گفت: توان نظامی لازمه یک حکوکت است و تنها با مذاکره نمی شود دشمن را سرجای خود نشاند و باید روز به روز به توانایی های نظامی خود بیافزاییم تا دشمنان جرات شیطنت نکنند و امروز نیز با تمام قدرت و آمادگی نظامی هستیم و اگر دشمن روزی شیطنت کند، این را بداند که هواپیماهایش در هنگام برگشت جایی برای فرود نخواهند داشت.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید همه حول محور ولایت و رهبری وحدت داشته باشیم، تصریح کرد: وحدت کلمه به معنی این نیست که اختلاف نظر داشته باشیم و طبیعی است که هر حزب، گروه و هر کسی نگاه و دیدگاه متفاوتی داشته باشد ولی باید همه وحدت کلمه داشته باشند.

وی افزود: همدلی و همزبانی تنها در اطاعت از ولی امر مسلیمن جهان و مقام عظمای ولایت است و لذا باید در دهه چهارم انقلاب همان شور نسل اول انقلاب را داشته و وحدت خود را حول .ولایت حفظ کنیم.

حسن زاده با اشاره به اینکه برای این انقلاب خون ها ریخته شده است و این خون هاست که توطئه های دشمنان را خنثی می کند، افزود: امروز تمام مسئولان آمدند و به مقام عظمای ولایت لبیک گفتند و مردم اعلام کردند که با یک انگشت اشاره رهبری، توطئه دشمن را در نطفه خفه کنند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به اینکه جدایی دین از سیاست توطئه دشمنان است، گفت: دیانت ما عین سیاست ماست و همه آحاد ملت باید سیاست مدار باشند و در عین حال هم دیندار، چون دستور قرآن است.

ارسال نظرات