خبرهای داغ:
سرکشی ازجانباز70درصد آقای رحمانی باحضور امام جمعه بخش سملقان ،رئیس بنیاد شهیدشهرستان وفرمانده امام علی (ع) حوزه شهرقاضی انجام گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۷۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج:  سرکشی ازجانباز70درصد آقای رحمانی باحضور امام جمعه بخش سملقان ،رئیس بنیاد شهیدشهرستان وفرمانده امام علی (ع)  حوزه سرکشی ازجانباز70درصدشهرقاضی آقای رحمانی انجام گرفت.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین شریعتی نژاد در این دیدار گفت: رشادت و ایثار جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد و باید از آنها به عنوان شهید زنده نام برد که با تمام وجود برابر دشمنان ایستادگی کردند و امروز هم با وجود ترکش‌ها و جراحت‌های شدیدی که به همراه دارند، همچنان دم از ایثار و شهادت می‌زنند.

وی در ادامه گفت: باید بتوانیم شجاعت این عزیزان را که ارزش‌های دفاع مقدس را با خود یدک می‌کشند بین نسل‌های سوم و چهارم انقلاب انتقال دهیم و آنها را با مفهوم شهادت و شجاعت آشنا کنیم.

امام جمعه قاضی با بیان اینکه جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت برابر استکبار هستند، گفت: خانواده‌های این بزرگواران نیز نماد صبر و استقامت و ایستادگی هستند؛ چراکه بعد از پایان جنگ عاشقانه مشکلات روحی و جسمی این عزیزان را تحمل کردند و مستحق تجلیل و قدردانی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها