خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان شال اذعان کرد: کفار درصدد آن هستند که انقلاب و آرمان‌های آن را نادیده بگیرند حال آن‌که امروز نور انقلاب بر همه‌جا تابیده شده است.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۷۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

حجت‌الاسلام شمس‌الدین موسوی شالی، امام جمعه موقت شهرستان شال در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون راهپیمایی 22بهمن و جشن انقلاب در ایران اظهار کرد: سالگردهای انقلابی در همه کشورها به صورت فرمالیته و تشریفاتی برگزار می‌شود و ایران تنها کشوری است که مردم آن به صورت خودجوش در این جشن شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور خودجوش و باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن نشانگر آن است که اصل انقلاب ریشه در باورها و اعتقادات ملت دارد و مردم همواره پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و در مواقع لزوم نیز جان خود را فدای اعتقاد می کنند.

امام جمعه موقت شهرستان شال تصریح کرد: کفار درصدد آن هستند که انقلاب و آرمان‌های آن را نادیده بگیرند حال آن‌که امروز نور انقلاب بر همه‌جا تابیده شده است.

موسوی شالی مطرح کرد: علیرغم آن که مردم با مشکلات بسیاری همچون فقر و بیکاری و مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند و گاها مسئولین مسبب این مشکلات هستند، پای انتخاب خود ایستاده‌اند و هنوز در صحنه‌ حضور پرشور دارند.

وی اصل انقلاب را ریشه در مکتب انقلاب عنوان کرد و گفت: اصل انقلاب ریشه در مکتب انقلاب و اسلام دارد و همه مردم پای انقلاب و آمان های آن ایستاده‌اند.

امام جمعه موقت شهرستان شال تبیین کرد: ایستادگی مردم پای نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پیام عمومی راهپیمایی 22بهمن برای همه جهانیان است.

موسوی شالی در خاتمه یادآور شد: راهپیمایی 22بهمن پاسخی دندان شکن بر یاوه‌گویی ها و حرف های بی‌پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا بود و به آمریکایی ها نشان داد که ما هرگز از تهدیدات نمی‌ترسیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها