مخالفت شورا با حذف معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز از مخالفت این شورا با حذف معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۵۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلان شهر تبریز، سعید حاجی زاده در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی کلان شهر تبربز گفت: در این جلسه الگوی سازمانی جدید شهرداری در دستور بررسی قرار گرفت که اعضای شورا با مفاد آن مبنی بر حذف معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و ادغام سازمان های مختلف شهرداری از جمله ادغام سازمان های فرهنگی و هنری، ورزش، گردشگری و سلامت در یک سازمان واحد مخالفت کردند.
وی افزود: این موضوع پیش تر در کمیسیون مطرح و با آن مخالفت شده بود که با پیگیری صورت گرفته و انعکاس دیدگاه کارشناسی کمیسیون به صحن شورا، خوشبختانه اعضای شورا هم تایید و اذعان کردند که چنین تغییراتی درست نیست.
حاجی زاده گفت: معتقدیم حذف معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری با رویکرد مشارکت محوری مدیریت شهری منطبق نیست و شهرداری را بیش از پیش به سازمانی خدمات محور و جدا افتاده از ماهیت اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری تبدیل می کرد.
وی ادامه داد: ادغام سازمان های این حوزه هم با گستردگی و تنوع ماموریت های تعریف شده در بخش های فرهنگی و هنری، ورزش، سلامت و گردشگری همخوانی ندارد.
حاجی زاده با قدردانی از اعضای شورا برای تصمیم امروز خود در جهت حفظ جایگاه حوزه فرهنگی و اجتماعی در مدیریت شهری ابراز امیدواری کرد با تصمیمات امروز شورا، حوزه های فرهنگی و هنری، ورزشی، گردشگری و سلامت شهرداری بتوانند در اجرای ماموریت های تعریف شده به ویژه فرهنگ سازی در زمینه ی حقوق و تکالیف شهروندی موفق تر عمل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار