نشست سیاسی حول محور «انقلاب و دستاوردهای آن» در مدرسه علمیه فاطمیه (س) سرابله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۳۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام و المسلیمن «عمران احمدی» در این نشست به شبهات موجود درباره انقلاب پرداخت و اظهار کرد: برخی افکار نادرست درباره انقلاب از جانب مخالفین در اذهان عامه مردم تزریق شده که موشکافی دقیق آن، چهره انقلاب اسلامی را آنچنان که شایسته است، معرفی خواهد کرد.
این محقق و کارشناس حوزوی به یکی از این شبهات اشاره کرد و گفت: برخی از مردم می‌پندازند که در زمان رژیم طاغوتی مشکلات اقتصادی چندانی وجود نداشته است، این در حالی است که بررسی تاریخ آن زمان، از اوضاع نابه سامان کشور ایران حکایت می‌کند و همین وجود مشکلات اقتصادی، از مهم‌ترین عوامل قیام مردم علیه شاه و همراهی با امام بود.
وی با نگاهی به تفاوت فرهنگ دینی در دو دوران ژریم طاغوتی و اسلامی، اضافه کرد: در جواب کسانی که معتقدند شاه و عوامل وی درصدد گسترش اسلام بودنده‌اند باید اشاره کرد که فسادهایی که در دربار شاهنشاهی رخ می‌داد، بر هیچ کس حتی بر مردم عادی پوشیده نبود.
احمدی ادامه داد: به کارگیری حدود دویست نفر با مذهب بهایی در سمت‌های حساس اداری، وجود سه هزار فساد خانه، ترویج بی‌حجابی، برگزاری پارتی‌هایی که ثروت مردم و کشور را به باد می‌داد را نمی‌توان گسترش افکار اسلامی نامید بلکه اقدام عملی در نابودی اسلام بود.
این کارشناس حوزوی تاکید کرد: اینک وظیفه ما در قبال انقلاب این است که شبهات انقلابی را شناخته و با بحث و مطالعه، گرد و غبار آن را از افکار برخی از مردم پاک کنیم

 
ارسال نظرات