خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

مردم به هر تهدیدی پاسخ قاطع می دهند

کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: تا زمانی که مردم حامی و مدافع انقلاب باشند هرگز تعرضات و تهدیدات دشمن عملی نخواهند شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۲۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

قنبرلو کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون راهپیمایی 22بهمن و پیام‌های آن برای دیگر کشورها اظهار کرد: امروز پیام های این راهپیمایی و حضور پرشور مردم برای همگان کاملا آشکار و مشخص است.

وی تبیین کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که مبتنی بر خود مردم است و تا وقتی که مردم پای کار باشند دشمن توانایی تعرض و یا حمله نظامی به کشور را نخواهند داشت.

این استاد دانشگاه ضمن اشاره به روی کارآمدن حکومت جمهوری خواهان در آمریکا تصریح کرد: جمهوری خواهان عمدتا جنگ طلب و معتقد به تعرض نظامی هستند هر چند تفاوت چندانی میان حکومت های دموکرات و جمهوری‌خواه وجود ندارد.

این کارشناس ادامه داد: راهپیمایی 22بهمن امسال جواب قاطع مردم به تهدیدات جدید آمریکا بود و آمریکاییان فهمیدند که مردم همیشه پشتیبان انقلاب هستند، البته این درسی است که هر ساله بعد از پیروزی انقلاب مردم به سراسر دنیا صادر می کنند تا کسی گوشه چشمی به این انقلاب نداشته باشد.

قنبولو مطرح کرد: راهپیمایی 22بهمن نشان داد که علیرغم وجود مشکلات اقتصادی  مردم هرگز دست از انقلاب بر نمی‌دارند و شاید این حضور عاملی برای پشیمانی غرب از تهدیدهای بی‌پایه و اساسش شود.

وی با بیان این مسئله که انتخاب ترامپ به عنوان ریاست جمهوری آمریکا سبب خوشحالی است، ادامه داد: خوشبختانه ترامپ باعث شد که ماهیت و چهره حقیقی نظام آمریکا همان طور که رهبر انقلاب نیز اشاره فرمودند بر همگان آشکار شود.

این استاد دانشگاه تشریح کرد: امروز انقلاب ما تنها یک شعار نیست و تاثیر خود را در خارج از مرزها نیز گذاشته است و تلاش های آمریکاییان برای عزل بشاراسد به خاطر تکیه ایشان بر انقلاب و مردم بی تاثیر ماند.

قنبرلو در خاتمه خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم حامی و مدافع انقلاب باشند هرگز تعرضات و تهدیدات دشمن عملی نخواهند شد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار