خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان بابیان اینکه تحلیل‌گران آمریکایی و غربی به این موضوع پی برده‌اند که قدرت اصلی مردم در نظام جمهوری اسلامی دو شاخصه ولایتمداری و استکبارستیزی است، گفت: اصرار آمریکایی‌ها برای کشاندن ایران پای میز مذاکره به هر بهانه‌ای به دلیل بازیابی قدرت و آبروی ازدست‌رفته است.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۰۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

امیر جاهدی در نشست بصیرتی سیاسی بسیجیان روستاهای دهکویه، بریز، علی‌آباد و کورده از توابع بخش مرکزی لارستان در حسینیه ولی‌عصر(عج) دهکویه، با برشمردن برجستگی‌ها و شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تمام معادلات جهانی را برهم زد چراکه حضرت امام(ره) با دستانی خالی در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاد و نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را برچید.

وی با تأکید به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی برای بازخوانی وقایع تاریخی، افزود: اگر تاریخ یک ملت فراموش شود، معلوم نیست آینده یک جامعه به چه سمت و سویی برود.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان بابیان اینکه انقلاب اسلامی هویت‌ها را تغییر داد، تصریح کرد: زنان پیش از انقلاب کمترین جایگاه را داشتند درحالی‌که بانوان در حرکت انقلاب و همچنین در دوران دفاع مقدس دارای نقشی بسزا و تأثیرگذار بودند.

وی با استناد به برخی از اسناد در مورد تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری در حکومت پهلوی، ادامه داد: حضرت امام(ره) با انقلاب اسلامی کشور و ملت را زیر ظلم منفعت‌طلبان خارج و بساط نظام سر تا پا فاسد و وابسته به غرب را جمع کرد.

جاهدی یکی از هنرهای بزرگ امام خمینی(ره) ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در بین مردم در فاصله کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی تا آغاز جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: در زمان حکومت شاهنشاهی فقط 21 درصد زنان جامعه ایران باسواد بودند اما پس از انقلاب 93 درصد زنان کشور دارای سواد خواندن و نوشتن شده‌اند و از این میان 70 درصد تحصیلات دانشگاهی دارند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با برشمردن دستاوردهای مختلف کشور ایران پس از پیروزی انقلاب در زمینه‌های موشکی، هسته‌ای، نانو و غیره، افزود: این پیشرفت‌ها زیر شدیدترین تحریم‌ها، تهدیدها، جنگ تحمیلی، جنگ تحلیلی و نرم بوده است.

وی بزرگ‌ترین دستاورد برای انقلاب اسلامی را تغییر هویت مردم دانست و گفت: مردم امروز کشور ما، مردمی استکبارستیز، شجاع، آزاده، ولایتمدار و خار چشم دشمنان هستند.

جاهدی بابیان اینکه تحلیل‌گران آمریکایی و غربی به این موضوع پی برده‌اند که قدرت اصلی مردم در نظام جمهوری اسلامی دو شاخصه ولایتمداری و استکبارستیزی است، تصریح کرد: اصرار آمریکایی‌ها برای کشاندن ایران پای میز مذاکره به هر بهانه‌ای به دلیل بازیابی قدرت و آبروی ازدست‌رفته است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) اسلام و حکومت بر پایه ولایت‌فقیه را به دنیا معرفی کرد ادامه داد: کسب استقلال و آزادی ایران اسلامی در تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و غیره از دستاوردهای مهم انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه اعتماد به ابرقدرت‌ها کشور را به بن‌بست می‌کشاند و هیچ راه خروجی در کار نیست، گفت: در هر نقطه‌ای به قدرت داخلی و جوانان کشور تکیه شده، باعث پیروزی و رشد شده است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان راه عبور از تحریم‌ها را تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی و اعتماد به توانایی‌های داخلی دانست و یادآور شد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر مردم و کشور از مسیری که امام(ره) مشخص کرد منحرف شود، سیلی خواهد خورد و آن بزرگوار خط مسیر مبارزه را نشان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها