خبرهای داغ:
در امتداد دومین یادواره سرداران و 384 شهید دانشجوی فارس
جشنواره فرهنگی، ورزشی سرداران و 384 شهید دانشجو و شهدای مدافع حرم فارس در امتداد دومین کنگره شهدای دانشجوی این استان در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۰۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

آیین پایانی سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی سرداران و 384 شهید دانشجوی فارس و شهدای دانشجوی مدافع حرم این استان صبح امروز به همت مدیریت تربیت‌بدنی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با همکاری مرکز تربیت‌بدنی سپاه فجر، دانشگاه شیراز و مدیریت مجموعه وحدت این دانشگاه، اداره کل ورزش و جوانان فارس و مدیریت مجموعه ورزشی حافظیه در شیراز برگزار شد.

این جشنواره در امتداد دومین یادواره سرداران و 384 شهید دانشجوی فارس با شرکت 300 دانشجوی بسیجی از دانشگاه‌های این استان در رشته‌های دوومیدانی، تنیس روی میز و تیراندازی به مدت سه روز برگزار شد.

در رشته دوومیدانی برادران و در ماده دو 100 متر سرعت، محمد ناظمی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه نخست شد و علی بیرمی و حامد عبدی‌پور از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دو 400 متر، علی مرادی از دانشگاه بوانات، بهمن اسکندری از دانشگاه فراشبند و یعقوب غلام‌شاهی از دانشگاه شیراز به موفق به کسب رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

در دو یک‌هزار و 500 متر، محمد کشاورز دانشجوی دانشگاه آزاد ارسنجان بر سکوی نخست مسابقات ایستاد و داود غلام‌شاهی از دانشگاه شیراز و افشین منطقیان از دانشگاه آزاد استهبان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دو 3 هزار متر نیز میثم حسین‌پور، مجتبی علمی و جواد حسین‌پور به‌ترتیب از دانشگاه‌های آزاد مرودشت، بوانات و استهبان رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

محمد ناظمی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی دشتی از دانشگاه آزاد فراشبند و پوریا کرونی دانشجوی دانشگاه آزاد شیراز در پرش سه‌گام به ترتیب مقام اول، دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

تیراندازی برادران در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه برگزار شد که سید شاهین حسینی، علی پرویزی و میلاد کریمی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش تفنگ بادی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در بخش تپانچه نیز سعید مرادی‌پور و محمد حسن‌زاده از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سید محسن مسعودی دانشجوی دانشگاه شیراز به‌ترتیب رتبه نخست، دوم و سوم را به دست آوردند.

در رشته تنیس روی میز ویژه برادران که به‌صورت انفرادی برگزار شد، علی‌رضا نوروزی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه نخست شد و امیرمحمد جامی و محمدرضا نصیری از دانشگاه‌های آزاد نی‌ریز و ارسنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

جشنواره فرهنگی، ورزشی سرداران و 384 شهید دانشجوی استان فارس و شهدای مدافع حرم در بخش بانوان نیز ادامه یافت که در تنیس روی میز ماهرو کعبی، بهجت یزدانی و آرزو خراسانی همگی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند.

این جشنواره با شرکت دانشجویان خواهر در رشته تیراندازی برگزار شد که در بخش تفنگ بادی پریسا قلی‌خانی، آسیه فاطمی و فاطمه امیری همگی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌ترتیب رتبه نخست تا سوم را به دست آوردند.

رتبه نخست بخش تپانچه نیز به صدیقه حسینی پناه دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز رسید و فرناز صالحی و متین رستمی دیگر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها