خبرهای داغ:
صداوسیمای مرکز قزوین بیش از 4 هزار و 400 دقیقه برنامه ی رادیویی، تلویزیونی و خبری با موضوع دهه فجر از شبکه های استانی سیما و صدا پخش کرد.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۸۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین رادیو قزوین با پخش ویژه برنامه های میدان انقلاب، نمایش های رادیویی و برنامه های زنده بیش از 2 هزار و 143 دقیقه برنامه با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پخش نمود.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین هم با ویژه برنامه ی گوهر تابان علاوه بر انعکاس شور و هیجان مردم نقاط مختلف استان در دهه فجر و همچنین پخش برنامه های زنده ی روزانه ی خود بیش از یک هزار و 362 دقیقه برنامه با موضوع دهه فجر از سیمای مرکز قزوین پخش کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین تصریح کرد: خبر مرکز قزوین هم 552 عنوان خبر از افتتاحیه ها، مراسم دهه فجر دراستان، کلنگ زنی ها ، طرح های به بهره برداری رسیده و راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن دراستان را در قالب 899 دقیقه برنامه ی تلویزیونی و رادیویی پخش نمود.

معصومی فر با اشاره به عزم راسخ مردم استان برای حضور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن گفت: خبر مرکز قزوین تصاویر راهپیمایی مردمی را در یکصد نقطه ی شهری و روستایی استان پوشش داد.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام صداوسیمای مرکز قزوین در بهره گیری از ظرفیت های فنی نوین برای انعکاس گسترده راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن افزود: با تلاش همکاران معاونت فنی صداوسیمای مرکز قزوین تصاویر راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن علاوه بر پوشش هوایی ، در 8 نقطه هم بصورت زنده بر بستر 4G  برای پخش از شبکه های استانی و سراسری ارسال شد که از این تعداد 7 نقطه در شهر قزوین و یک نقطه هم در شهر محمدیه بود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها