خبرهای داغ:

پیکر مادر شهیدان ممبینی در اهواز تشییع شد

پیکر مطهر مادر بزرگوار شهیدان مهدی و حجت‌الله ممبینی از شهدای دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز تشییع شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۸۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

پیکر مطهر مادر بزرگوار شهیدان مهدی و حجت‌الله ممبینی از شهدای دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم  و جمعی از مسئولان و مدیران ادرات و نهادهای دولتی در کلانشهر اهواز تشییع شد.

مراسم تشییع این مادر شهید با حضور مردم همیشه در صحنه شهرهای مختلف خوزستان به ویژه اهواز، باغملک و رامهرمز، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان و جمعی از طلاب و روحانیون در اهواز برگزار شد.

در این برنامه آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر پیکر مطهر مادر بزرگوار شهیدان مهدی و حجت‌الله ممبینی نماز اقامه کرد و مردم خوزستان برای آخرین بار با این بانوی مومنه و با فضیلت وداع کردند.

پیکر این مادر شهید پس از آئین تشییع به بهشت آباد اهواز منتقل شد و در قطعه والدین شهدای گلزار شهدای اهواز در منزلگاه ابدی خود آرام گرفت.

 ماه سلطان شیرالی مادر شهیدان مهدی و حجت‌الله ممبینی و جانباز  50 درصد داریوش ممبینی روز جمعه 22 بهمن ماه سال 1395 دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار