خبرهای داغ:
پیش‌بینی‌ها از یک هفته کاملا بارانی در خوزستان حکایت دارد و برای آماده بودن در جهت مواجه با سیلاب و جاری شدن آب در مناطق مختلف استان اطلاعیه‌هایی صادر شده است.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۸۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

با توجه به اینکه حدود ۱۰ روز از آخرین باران در این شهرستان می‌گذرد انتظارها برای بارش مجدد و بازگشت هوای زمستانی به سطح منطقه ادامه دارد.

با وجود اینکه نیمه جنوبی و مرکزی استان خوزستان در طول هفته های اخیر درگیر پدیده گرد و خاک بوده‌اند شرایط در نیمه شرقی و شمالی استان به شکل متفاوت‌تری بوده و شهروندان این مناطق هوای کاملا بهاری را تجربه می‌کنند.

هرچند که در زمستان امسال بارش‌ها نسبت به سال‌های گذشته کاهش قابل توجهی داشته است و بارش برف در ارتفاعات استان کمی با فاصله نسبت به سال‌های گذشته صورت گرفت ولی این‌روزها کوه‌های منگشت، سفید‌کوه، سالند و بسیاری از ارتفاعات شمال و شرق استان پوشیده از برف هستند.

با این وجود، پیش‌بینی‌ها از یک هفته کاملا بارانی در خوزستان حکایت دارد و برای آماده بودن در جهت مواجه با سیلاب و جاری شدن آب در مناطق مختلف استان اطلاعیه‌هایی صادر شده است.

با توجه به اینکه گرد و غبار و مه صبحگاهی در هفته‌ها و روزهای اخیر باعث قطع برق نیمی از استان شد، حال باید دید در صورت بارانی شدن این استان چه تدابیری برای جلوگیری از قطع برق وجود خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها