طائب گفت: جریان اصلاحات و لیبرال یقینا به دنبال رفع حصر نیستند بلکه به دنبال استفاده از محصورها هستند؛ به عبارتی سران فتنه ابزار آنها برای رسیدن به هدف اصلی این جریان که انقلاب‎زدایی است می‎باشد.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۸۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
حجت الاسلام  مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهداف جریان اصلاحات و لیبرال‎ها از طرح " آشتی ملی" بیان داشت: تصور این جریان لیبرال و نفوذی این بود که با داستان برجام می‎توانند یک جایگاهی پیدا کنند و از آن مسیر اهداف خودشان را که انقلاب‎زدایی است اجرا کنند، اما ازآنجایی که برجام با در بسته روبرو شده و در حال حاضر مطلبی ندارند، لذا به دنبال این هستند تا یک راه جدیدی برای طرح کردن و حفظ خودشان در میدان پیدا کنند و با ایجاد یک سری بحران‎ها خود را منجی بحران نشان دهند؛ تنها چیزی هم که برای آنها باقی مانده است همین داستان سران فتنه است.

رئیس قرارگاه عمار در ادامه این مطلب تصریح کرد: این جریان  یقینا به دنبال رفع حصر نیستند بلکه به دنبال استفاده از محصورها هستند؛ به عبارتی سران فتنه ابزار آنها برای رسیدن به هدف است ازاین‎رو رفع حصر را مطرح می‎کنند و اگر احیانا رفع حصر صورت گیرد مجددا یک مطلب دیگری را پیگیری خواهند کرد که الگوی این جریان دقیقا الگوی امریکاست.

طائب در توضیح این مطلب عنوان کرد: امریکا در ابتدای امر با طرح موضوع هسته‎ای ایران باعث تعطیلی آن شد و در حال حاضر نیز مسائل دیگری مانند تروریسم و پس از حقوق بشر و... را مطرح می‎کنند و اگر این مسائل را نیز حل و فصل کنیم نهایت امر اعلام خواهد کرد که اصلا وجود این نظام اشکال دارد.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه این جریان با اصل انقلاب مشکل دارند گفت: آن افرادی نیز که روسای فتنه بودند و در حصر هستند جرمشان اقدام علیه انقلاب است و این جریان وقتی به دنبال آزادسازی این افراد هستند که آنها را از حصر بیرون آورند در حقیقت می‎خواهند تابوشکنی کنند و اعلام کنند و بگویند اشکالی ندارد که اگر شما علیه اصل انقلاب نیز وارد عمل شدی باز هم آزاد خواهی بود و در نتیجه سراغ مسائل دیگر و شعارهای بعدی می‎روند و به عنوان نمونه می‎گویند که چه اشکالی دارد امریکایی‎ها را داخل ایران بیاوریم و مواردی دیگر.
ارسال نظرات