مسئول تبلیغات و روابط عمومی سپاه عاشورا:
مسئول تبلیغات و روابط عمومی سپاه عاشورا در آیینی در جمع کارکنان سپاه مراغه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب قصد دارند و تغییر در فرهنگ و رفتار مردم به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۳۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اصغری افزود: پاسداران به عنوان افسران جنگ نرم، با شناخت از توطئه های دشمن باید در جنگ با دشمن هوشیار و بیدار باشند.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد که مردم ایران اسلامی با بصیرت کامل همیشه در صحنه حاضر هستند.

وی ادامه داد: پاسداری انقلاب یعنی حضور مردم در صحنه و مردم ایران نیز بارها با حضور بموقع خود در صحنه های مختلف حمایت خود را از انقلاب اسلامی به رخ دشمنان کشیده اند.

مسئول تبلیغات و روابط عمومی سپاه عاشورا در ادامه با تشریح رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب درخصوص خصومت های دشمنان با جمهوری اسلامی بیان کرد: امروز جبهه غرب به رهبری صهیونیست ها با تغییر در فرهنگ و رفتار مردم درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

اصغری بیان کرد: باید در بحث فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان با استفاده از همه ابزارها باید انقلابی عمل کنیم.

در پایان این آیین از خبرنگار صدا و سیما؛  احمد طالبی به خاطر گزارش های خوب در راهیان نور و کمک به مافعان حرم  تجلیل و قدر دانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها