خبرهای داغ:
مردم بصیر و هوشیار شهرسه قلعه همگام با دیگر مردم ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲بهمن یکی از گزینه های مهم رهبر فرزانه انقلاب را در مقابل چشم دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۸۲۳۹۴۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، پیام تشکر فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سه قلعه از حضور حماسه ساز مردم شهر سه قلعه در راهپیمایی 22 بهمن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران که با پشتوانه عظیم ملت به ثمر نشست در طوفانهای سهمگین دشمنان به خاطر موج توفنده مردم همیشه در صحنه راست قامت ایستاده و به پیش میرود.

امروز در سی وهشتمین سالگرد پیروزی این انقلاب اسلامی و در ایامی که دشمنان قسم خورده اش به یاوه گویی های مضحک دست زده اند، مردم بصیر و هوشیار شهرسه قلعه همگام با دیگر مردم ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲بهمن یکی از گزینه های مهم رهبر فرزانه انقلاب را در مقابل چشم دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

مردم ولایتمدار شهر با حضور خود در صحنه، این پیام را به آمریکا و اسرائیل و ایادی وابسته شان رساندند که ما را از گزینه های روی میزتان نترسانید که ما مشتاقانه به استقبال آنها رفته و آنها را به زیر پای خود لگدمال خواهیم کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سه قلعهبه سهم خود از حضور سبز مردم انقلابی مردمسه قلعه در برنامه های متنوع دهه مبارکه فجر و حضور مردم شهر که در راهپیمایی۲۲بهمن سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل حماسه ای زیبا رقم زدند، تقدیر و تشکر به عمل می آورد.

در پایان به رهبر مدبر و شجاعمان اعلام می داریم که مردم رشید ایران اسلامی در هر مکان و زمانی ، جهت خلق هرگونه حماسه ای به فرمان ولی امرشان آمادگی دارند و سر از پا نمی شناسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها