معاون سیاسی سپاه گفت: این رجز خوانی ها قبل از اینکه نشانه قدرت دشمن باشد نشانه ضعف و نگرانی او از روند قدرت یابی جمهوری اسلامی و تحولات منطقه ای است چرا که احساس می کنند این روند تحولات به نفع آن ها نیست.
کد خبر: ۸۸۲۳۸۱۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، رسول سنایی راد در واکنش به رجز خوانی اخیر آمریکایی ها در خصوص آزمایشات موشکی ایران  اظهار کرد: این رجز خوانی ها قبل از اینکه نشانه قدرت دشمن  باشد نشانه ضعف و نگرانی او از روند قدرت یابی جمهوری اسلامی و تحولات منطقه ای است چرا که احساس می کنند این روند تحولات به نفع آن ها نیست.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استقلال کشور را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد:  ما اگر قبل از انقلاب وابسته بودیم و تصمیمات راهبردی ما در گرو قدرت های بزرگ تر بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران استقلال همه جانبه ای به ویژه در عرصه های نظامی دارد.
سنایی راد تصریح کرد: نیروهای انقلابی به هیچ عنوان حاضر نیستند ذره ای خدشه بر چنین استقلالی وارد شود بنابراین نه صنعت و نه قدرت و تصمیمات دفاعی ایران به اراده دیگران گره نخورده چرا که کشور ایران یک کشور مستقل است.
وی تاکید کرد: ایران هر جا لازم بداند برای تقویت قدرت و آمادگی دفاعی خود اقداماتی انجام می دهد و لذا تست موشکی و فعالیت موشکی ما هم طبق برنامه از قبل تعیین شده خواهد بود و در اجرای آن هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: قدرت های فرامنطقه ای باید پاسخ دهند که به چه مجوزی خود را محق می دانند که در مسائل دفاعی سایر کشورها دخالت کنند، آن ها باید بدانند که دوران دخالت فرامنطقه ای با انقلاب اسلامی در ایران به سر آمده است.
سنایی راد در پایان تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بفهمند که دیگر برگشت به عصر پهلوی و قاجار یک رویای نشدنی است و گاهی توهم در بین برخی از دولتمردان بیگانه موجب می شود تا چنین مواضع سخیفی را به روز دهند که برای مردم ما مسخره و در حد لطیفه و جوک است.

ارسال نظرات