به همت حوزه مقاومت دانش آموزی شهید فهمیده ایجرود دانش آموزان راهی سرزمین نور شدند.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، 60نفر از دانش آموزان پسردوم وسوم متوسطه از واحدهای مقاومت ثبوتی،شهریار، با حضور 7نفر از مسئولین سپاه وآموزش وپرورش و1نفر روحانی در قالب 2اتوبوس به مدت 5روزرهسپار سرزمین نور شدند.

امام جمعه شهرستان ایجرود در مراسم بدرقه دانش آموزان به فعالیت‌ها و اقدامات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایثارگران، جانبازان و شهدا برای پیروزی در جنگ تحمیلی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

حجت الاسلام حاج آقا مقدمی مهم‌ترین تهدید و آسیب دهه چهارم انقلاب جنگ فرهنگی و نرم عنوان داشت و افزود: دشمن می‌خواهد با استفاده از ابزار رسانه و جنگ فرهنگی به سایر کشور‌ها نفوذ پیدا کند بنابراین ما نیز باید از همین ابزار برای مقابله با دشمنان استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: این اردو، اردوی تمرینی است تمرین زندگی واز خودگذشتگی وایثاراست.

امام جمعه شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با الگو قرار دادن آیات قرآنی در عرصه‌های بین‌المللی ظاهر شدند، یادآور شد: این عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با امکانات و تجهیزات کم در مقابل رژیم صدام حاضر شدند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، کشورمان با کمترین امکانات در مقابل رژیم تا بند دندان مسلح، ایستادگی و به پیروزی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین مقدمی افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام اجازه ندادند تا دشمن بتواند به خواسته‌های شوم خود برسد آنها را در رسیدن به خواسته شوم خود ناکام گذاشتند.

امام جمعه شهرستان خاطر نشان ساخت: گرامیداشت یاد و نام شهیدان و امام راحل(ره) در این اردوتلاش شده تا رشادت دلاورمردان در هشت سال دفاع مقدس بیش از گذشته به تصویر کشیده شود..

ارسال نظرات