خبرهای داغ:
حجت الاسلام «طباطبایی» مشاور عالی سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تحسین حضور پر شور مردم شیروان در راهپیمایی 22 بهمن که در زیر بارش شدید برف انجام شد گفت: این مسئله نشان دهنده پایبندی مردم شیروان به این نظام است.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۵۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام «طباطبایی» مشاور عالی سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تحسین حضور پر شور مردم شیروان در راهپیمایی 22 بهمن که در زیر بارش شدید برف انجام شد گفت: این مسئله نشان دهنده پایبندی مردم شیروان به این نظام است.

وی با طرح این سوال که چرا با گذشت 38 سال از انقلاب همچنان دشمنی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، افزود: یکی از علت های مهم این که دشمن حاضر نیست دست از دشمنی اش بردارد اسلامی و الهی بودن نظام ماست.

امام جمعه شیروان نیز ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امانت گاهی به یک فرد واگذار می شود و گاهی به یک امت و ملت؛ انقلاب اسلامی میراث امام(ره) و شهداست که به همه ما واگذار شده و باید این امانت را حفظ کنیم تا به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

حجت الاسلام «کوثری» 22 بهمن را مظهر اراده و تجلی ایمان و شور انقلابی و نماد وحدت و ولایتمداری و استکبار ستیزی ملت ایران برشمرد و گفت: 38 سال مقاومت ملت ایران در برابر همه توطئه های دشمنان، حاکی از بصیرت و بیداری ملت و درماندگی استکبار جهانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها