رئیس مجمع بسیج شهرستان ایوان:توکل برخدا، رهبری امام و هوشیاری مردم ؛رمز موفقیت انقلاب است. انقلاب کردن کار ساده ای نیست؛ از همه مهمتر حفظ انقلاب کردن دشوار تر است.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۰۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت اله اکبری، رئیس مجمع بسیج شهرستان ایوان در یادواره شهداء روستای چالانچی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند به ما ارزانی داشته است و لازم و ضروری است قدر این انقلاب را بدانیم .

اکبری با اشاره به این که علت گرفتن یادواره در مناسبت های مختلف چیست؟ اظهار کرد: عزت و عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی مرهون خون شهیداناست، پس در هر زمان و مکانی یاد شهیدان را نباید فراموش کنیم و این یک تدبیر خوبی است که در مناسبت های مختلف یادواره شهدا را برگزار نماییم.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ایوانافزود : از گذشته تاکنون برای پیروزی ،استمرار ،و حفظ انقلاب خون داده ایم و این انقلاب به سادگی صورت نگرفت ،انقلاب کردن کار ساده ای نیست، از همه مهمتر حفظ انقلاب کردن دشوار تر است .

اکبری بیان داشت:دردهه40 که امام خمینی (ره)رسماٌ سکاندار رهبری نهضت را عهده دار شد، چه رنجها و سختی ها برای این انقلاب کشیده نشد و چه عزیزانی مورد شکنجه قرار نگرفتند.
مسئول سایسی دفتر امام جمعه ایوانبه عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: توکل بر خدا یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب ما بود که نه تکیه بر غرب و نه شرق داشت ،بلکه به خدا تکیه داشت و لازمه تداوم انقلاب داشتن توکل به خداوند است،

اکبری خاطر نشان کرد: طی این مدت 38سال، دشمنان انقلاب از راههای مختلف سعی در سنگ اندازی درمسیر انقلاب داشته اند؛ اما سه عامل توکل برخدا، رهبری امام و هوشیاری مردم رمز موفقیت انقلاب اسلامیبوده است.

درپایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است این برنامه به همت حوزه مقاومت شهری و توسط پایگاه مقاومت روستای چالانچی برگزار گردید.

ارسال نظرات