خبرهای داغ:
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی

مردم کردستان از گروهک های ضد انقلاب متنفر هستند

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم بیش از پیش از تفکر ضد انقلاب متنفر هستند و با تشییع پیکر این شهید گلکون کفن نفرت خود را نشان دادند.
کد خبر: ۸۸۲۳۶۶۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید "انور امینی" با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم شهرستان بوکان در این مراسم گفت: شهداء برای استقلال و آزادی ایران جان خود را از دست داده اند و ما وظیفه داریم رهرو راه شهدا باشیم.

محمد قسیم عثمانی ادامه داد: مردم با حضور خود در تشییع پیکر این شهید ثابت کردند که پایبند خون شهدا بوده و راه آنها را ادامه خواهند داد.

وی اظهار کرد: مردم بیش از پیش از تفکر ترور ضد انقلاب متنفر هستند و با تشییع پیکر این شهید گلکون کفن نفرت خود را نشان دادند.

عثمانی تصریح کرد: همه ما از کوچک و بزرگ آماده ایم برای حفظ انقلاب و امنیت کشور جان خود را نثار انقلاب و امنیت آن کنیم.

وی خاطر نشان کرد: گروهک های تروریستی که بی گمان منفور مردم کردستان هستند با این جنایات بیش از پیش ماهیت ضد انسانی خود را نمایان کردند.

قسیم عثمانی ادامه داد: ما همه در کنار برادران بسیجی، پاسدار و نیروهای نظامی و امنیتی برای حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

شهید امینی روز سه شنبه هفته گذشته، توسط افراد ناشناس جلو درب منزلش و در برابر چشمان اعضای خانواده اش به شکل وحشیانه ای ترور شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار