خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهردار منطقه 20 از تحقق 93 درصدی برنامه اجرایی محلات با بیش از 2هزار درخواست شهروندی، خبرداد.
کد خبر: ۸۸۲۳۶۵۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: سند اجرایی محلات منطقه 20 که نقشه راه فعالیت های اجرایی در نواحی این منطقه جنوبی محسوب می شود، از ابتدای سال تاکنون 93 درصد پیشرفت داشته است و تا پایان سال نهایی می شود.

حیدری با اشاره به اینکه این سند بر اساس درخواست های شورایاران و پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه های 1888 و 137تهیه شده و شامل 2 هزار و 431 درخواست بوده است، افزود: بر اساس سلسله بازدیدهای میدانی و جلسات هم اندیشی که در محلات برگزار شد، شورایاران رضایت 90 درصدی از روند اجرای برنامه اجرایی محلات داشتند.

وی ادامه داد: به منظور ارتقاء کیفیت زندگی و رضایت مندی شهروندان، درخواست های فوریتی آنها نیز به موازات برنامه اجرایی محلات در دستور کار نواحی بوده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 اجرای اولین دوره برنامه محلات را موفق و موثر ارزیابی کرد و گفت: آماده دریافت درخواست ها و پیشنهادهای شورایاران برای تدوین بسته اجرایی محلات در سال آینده هستیم.

نشست های هم اندیشی قائم مقام شهردار منطقه 20 از سطح نواحی، طی 6 جلسه و با حضور معاونان حوزه های اجرایی، شهرداران نواحی، روسای ادارات نواحی و شورایاران منطقه 20 با هدف بررسی روند اجرایی برنامه محلات برگزار شد.

 

 

 

ارسال نظرات