خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی گفت: والدین بايد به فرزندان خود آموزش دهند كه قدرت نه گفتن به بعضي از مسائل را داشته باشند تا از بسیاری آسيب‌هاي ممكن جلوگيري كنند .
کد خبر: ۸۸۲۳۶۳۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رضا فرهادی در نشست بصیرتی که در دبیرستان تربیت در جمع والدین و با همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری(س) برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: والدین بايد مراقب فرزندان خود باشند تا به آسيب‌هاي موجود در جامعه دچار نشوند.

وی افزود: اگر والدين ما با فرزندان خود رابطه صميمي داشته باشند و فرزندان راحت بتواند با پدر و مادر خود صحبت کنند به بيرون از خانه مراجعه نمي‌كنند، در این صورت فرزندان ما دیگر وقت خود را با دوستان ناباب نمي‌گذرانند.

این هادی سیاسی ابراز داشت: پدران و مادران باید از مقايسه كردن فرزندان خود با ديگران به شدت بپرهيزيد چراکه خداوند هر انساني را با خصوصيات و وي‍ژ گي‌هاي منحصر به فرد آفريده است.

وی با بیان اینکه شما در دنيا كس را پيدا نخواهيد كرد كه از لحاظ خصوصيات اخلاقي شبيه به هم باشند، گفت: مادران ستون اصلي خانواده هستند بنابریان باید خانه را براي خانواده خود به مكاني امن تبديل كنيد و به فرزندان خود محبت نمايید اگر شما از محبت كردن دريغ ورزید ديگران اين كار را خواهند كرد و ديگر فرزند شما از آن شما نيست.

فرهادی اظهار داشت: پدران نیز باید زماني از شبانه‌روز را به فرزندان خود اختصاص دهند و با آنها صحبت کنند و آنها را مورد محبت خود قرار دهند.

وی خطاب به پدران گفت: اگر شما به آنها محبت نكنيد آنها محبت را از جايي ديگر گدايي خواهند كرد پس بسيار مراقب فرزندانتان باشيد كه دام هاي بسياري براي آنها پهن شده است.

این هادی سیاسی ابراز داشت: شما والدين بايد مواد مخدري كه امروز در جامعه است را بشناسيد و فرزندانتان را از اين گونه مواد آگاه كنيد، بسیاری از جوانان كه دچا مصرف مواد شده اند نمي‌دانستند كه مصرف مواد ممكن است آنها را به اين روز بيفكند.

وی خاطرنشان کرد: بايد به فرزندانتان آموزش دهيد كه قدرت نه گفتن به بعضي از مسائل را داشته باشند تا از خيلي آسيب‌هاي ممكن جلوگيري كنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات